Alla inlägg den 15 augusti 2021

Av anonym anonym - 15 augusti 2021 00:47

blev i dag trädgårdsfest hos min farbror som visst blev 75 år sist jag var med på tillställning hos honom måste vart på hans 70 års kalas och sen minnes stunden efter pappa 2017.
och sen träffar man ju honom då och då när han är över och hälsar på eller vi åker dit en sväng då och då.
men det var trevligt och tur med vädret också som sagt var det fick träffa mina härliga kusiner och min äldsta farbror men dock inte frun vet inte eller om jag skulle våga sist jag träffade henne var ungefär 3 år sen kom i hpg mig ungefär 10 min mig och min son pga alschimers ( vet ej hur det stavas)
men det blev en trevlig stund i allafall måste jag säga.
tog hand om större sonen som typ åt samma saker som jag
melon
något sorts bröd stänger med smak av salt på den ena och var nån smak av ost vich min större son har samma sak smak av mat vad man gillar ocg ogillar.
sen när vi for hem så började det regna och har nu vart rejäla vindar här som åsk byar.
sen hemma fick lillen dår timmen.
tyvärr så killen blev smått på med att bli lite smått våldsam igen och sen sa han fortsätter det så här så drar jag hem och han fattar inte att det sårar mig när han säger sånt om min större son så som har med lilltrollet och berätta för sina föräldrar om min sons beetende som också en bhf
men killen har ju gjort som det känns mitt fel.
börje det göra ont i kropf.pen av det.och sårar mig. det

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards