Alla inlägg den 19 augusti 2021

Av anonym anonym - 19 augusti 2021 23:45

sov bra i natt .
och hade köpt kapslar till min kaffe maskin som jag inte använt på ett tag eller.
som hade hakat upp sig så att jag nästan stog och skrek nästan när det inte gått som jag ville.
sen tog jag beslutet att jag ville till elgiganten och kolla på dessa avkalkning metoder.
plus alternativ också vilken som är bäst också.
plus kollade på den här iphone 12 inte minin eller pro max har blivit mer och mer sugen på denna nu och ska börja lägga undan pengar för en sån nu också.
så får jag se om det blir på swappie eller fysisk butik som man köper denna och om det blir marin blå eller vit som jag har nu och tidigare modell på iphone.
plus att detta ska bli en present till mig själv samtidigt också som sagt behöver lära mig att spara pengar till saker också som jag vill köpa eller om det är till barnen.
och på rusta hittade jag avfallspåsar 2 för 30 kronor så köpte det eftersom våran städare kommer på måndag så.
och på hemvägen så då höll jag på att bli förbannad eftersom han då skulle ha cola och tro att inte fattar vad det handlar om som sagt.
så sa på en gång och när ska det här ta slut angående sötsaker/läsk jag vill inte att mina 2 barn ska växa upp med en som frossar i sig liter vis .
tyvärr måste man prioritera saker i bland som går före en själv som sagt .
och gäller 2 barn nu.
och sen pratade med mamma angående förskolan att minis har nu fått plats där som hin har veta om men månaden var inte direkt rätt ändra till början av september nästa år i stället nästa sommar vill jag stanna längre i finland med tanke på att lillen har börja skolan och då blir det kortare sommrar nu för lilltrollet och minis som börjar förskolan också.
sen på eftermiddag så följde vi med till lillens fotbollsträning och märktes att han tycker det är kul att hålla på med .
och så började mamma o min kille spela tillsammans.
var roligt att se på och kolla.
och sen på kvällen sträckte till sig öså blev soffliggandes sen resten hoppas det är bättre i morgon än behöva låna mammadag det var

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards