Alla inlägg den 21 augusti 2021

Av anonym anonym - 21 augusti 2021 00:00

hade ett anfall i natt började med att jag föll på golvet mellan sängen & mindre bordet .
dock vet jag inte hur länge det pågick .
och i dag har man följt med killen till vårdcentralen där killen skulle kolla upp värken vid midjan som han har som starta i går.
plus att kolla upp hur det såg ut i örat om han har fått nån infektion som han nu ska ha örondroppar ett par dagar för också.
men har i dag vart fint väder i dag skönt.
och sen en lång promenad och sen en sväng på fridhemsplan så killen kunde få vila ryggen.
och sen också ska jag kolla på mitt saldo ville veta vad det var på utdraget.
och min mamma bokade tenneriffa biljetter till sig och lilleman.
sen tycker att vi ska komma med också koppla av där på balkongem på hotelle eller lägenhets hotell och det som vi alltid bor på .
så nu ska jag kolla på flygbiljetter på samma flyg med mamma och med lilleman på samma som det har ggc

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards