Alla inlägg den 30 augusti 2021

Av anonym anonym - 30 augusti 2021 23:40

hade anfall i natt och somnade rätt snabbt .
min större son tog och sjöng blinka lilla stjärna åt sin lillebror.
så sen så var det mammsens tur och började gnälla till mig om detta.
och klagade på detta gjotde hon.
1. när anfallet starta & slutade med anteckning på papper av start o av angående ep anfalll.
men det började nästan mammsen och killen tjafsa om .
sen gick mammsen o min större son ut på en prov runda i en parklek eftersom min större sin är små förkyld som min större är men han var bättre i dag.
sen gick jag och killen ut på promenad och valde att promenera till guldbron i gamla stan och måste på riktigt erkänna att jag tyckte den var inte ett dugg snygg eller.
bestämde också oss för att ta en fika och sen efter det en tur med djurgårdsfärjan över till djurgården och mysig promenad där innan hemgång med spårvagnen som transport medel in till stan och sen promenad hem från stan.
men riktigt skönt väder var det i allafall och sen bara ta det lugnt resten av kvällen och så får man se om det blir nån till promenad på kvällen eller inte
men tanke på dårhus timmen som min större son har innan han lägger sig .
.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards