Alla inlägg den 2 september 2021

Av anonym anonym - 2 september 2021 23:45

blivit sjukstuga här först större sonen som blev dålig och nu är det då mammas tur så hon ta ett corona test i dag.
så får se vad detta test ger för något svar.
själv tagit lugnt har jag o minisen också.
tills jag behövde handla plus mat som blev en sushi.
och sen prata med kompis angående vår konversation som är killens beetende om saker och som han måste ändra på och bli mera mognare och vuxnare av sig.
skönt att jag har 3 stycken.
blir tvungen o göra ofta också för att jag inte vet vad man ska göra som sagt.
sen i dag fick jag krama om min barndoms kompis också inte sett på c:a 3 månader så har sakna henne.
sen kom med på större pojkens fotbollsträning som han har på torsdagar.
man märkte att han hade saknat detta också.

Av anonym anonym - 2 september 2021 23:45

vaknade av att min större son väckte mig i morse med att sätta sig på min mage i dag för att kolla på nån finsk serie.
och sen var minis hungrig också så matade honom sen kom världens leende som bara den så kom mamma in och hon har blivit allt dålig hostar och nyser legat i sängen hela dagen.
minisen var helt utslagen på soffan kändes varm med jämna mellan rum.
och vi tog en promenad i toppen vädret som man har haft
sen höll större sonen med en massa knäppheter för att försöka irritera oss på bästa sätt gick inte så bestån .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards