Alla inlägg den 7 september 2021

Av anonym anonym - 7 september 2021 23:54

har haft lite ont i halsen dom här dagarna men dock ingen feber trötthet ingen ork som tur är.
men blev en lugn dag en promenad till fridhemsplan för hämta trollet på skolan som vart borta ett par dagar också pga förkylning.
underbart väder i dag har det varit och en riktig mysig sen sommar dag närmare .
kollade in på öob på toalett hållare och nån järnbutik gick killen in och titta som ligger snett mitt emot öob.
delade på en pizza sen inget vidare tyckte jag men ides inte säga nått om det eller.
hämtade trollet runt 15 tiden och sen hem och runt halv fyra kom trollets gudmor och hälsade på en sväng också som han blev glad över också lilltrollet med tanke på hur längesen det vart dom sågs.
och pratade lite om namngivar fest också eftersom min större son har haft det så får det bli på denna lilla kille också då eftersom vi inte haft nått med kyrkan att göra.
sen bara tagit lugnt resten av kvällen kolla på tv ätit lite glass och druckit te också har jag gjort även om jag direkt inte har ont i halsen nu mera bara något skit som satt sig lite på stämmbanden ypperst lite.

Av anonym anonym - 7 september 2021 09:47

jag lagade en gryta med en blomkål som jag räddade för att inte fara illa.
och det blev bra efterhetta i den mer än väntat.
så här är den mat rätt till dom älskar stark mat med efterhetta eller mitt i maten.


1 halv förpackning champinjoner
1 hel blomkål
4 mindre morötter el 2 stora om man vill ha så
1 röd chilli
1 förpackning krossade tomater
1 -2 burkar matlagnings grädde.
en halv påse tiika masala krydda

stek alla grönsaker smör el olja
häll grädden och krossade tomaterna och chillin och låt det koka en stund

och om man vill så för koka så går det bra också.

Av anonym anonym - 7 september 2021 00:16

sov gott också denna natt.
i dag slapp på morgonen till efter middag .
sonens gudmor ringde och satt och pratade en stund och bestämde vilken klock tid hin skulle vara här då och att hin skulle ringa när hin började närma sig.
sen hämta stora killen från skolan och då ringde min granne och fråga vad jag gjorde men sa att jag hämtade min större kille och sen att föreslog att hon kom vid halv fyra tiden.
killen blev sur för att hon nonachalerade honom.
och sen gick hans sur het över attl.
men jag. bryr mig så mycket om för det var för sonens skull o inte nått huvudsaken att träöas.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards