Alla inlägg den 15 september 2021

Av anonym anonym - 15 september 2021 00:02

sov gott i natt dock lite skum dröm .
käkade buffen i går super god indisk maträtt och saffrans ris också.
i dag en underbar dag i helsingfors blev det med sol blåste lite men inte mycket som jag hade förvänta mig eller.
killen hade börja prata med någor par i går visade det sig.
och dock fick flashback på det jag är uppvuxen i en känd familj och med några kända personer i familjen som gjorde att varje gång jag tog en promenad med pappa så vlev man ståendes och vänta eller gå tilllsammans. det är tyvärr något som inte killen vet hur det känns eller tänka tyvärr.
och när jag nåmnde att det är något han också liknar min pappa på så blev han sur igen som sagt.
sen i centrum så då gick vi till muminshoppen och sen till hm och normal (ny kedja)
och sen lindex och kollade på kläder och hittade köp 3 betala för 2.
och då blev killen grinig igen bara för att jag tyckte man skulle ha 2-4 månader och inte 4-6 månader.
bättre att använda sakerna än att man måste glöma bort ett plagg i oöndan och bara för han skulle hålla sig lugn så köpte jag ett sånt plagg för ha honom nöjd.
annars mysig dag var det i helsingfors.
hoppas man kan träffa syrran nästa gång nästa månad.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards