Direktlänk till inlägg 16 maj 2022

Strålande väder,tankar på datum till Finland .missade läkar tiden också.

Av anonym anonym - 16 maj 2022 23:01

Sov gott trots att killen snarkade så att man höll på att bli galen ni par som har det så här vet jag pratar om & på köpet snarkar som ångvältar ett par stycken.så var mitt tidigare ex också så att jag fick till slut öron proppar av mamma blir nog snart här också.
Men sen väckte stor trollet mig också ville jag skulle lyssna på lite låtar som han tyckte om så gjorde det för hans skull ocks.
har redan en ångest av det här hur jag inte har engerat mig så mycket med honom & måste ni få ett slut på detta också men själv klart endå engenrera mig med Lill trollet också vill verkligen inte ha stor trollet vid sidan om eller ha honom utan honom utan för på något vis.
Jag älskar mitt stor troll precis som minis & ingen av dom ska känna sig utan för eller verkligen inte.
Så efter denna kryssning så kommer jag att åka till Finland & till stor trollet så fort som möjligt & innan midsommar för att få tid med honom & också för det måste jag allt ha det måste jag kan ej försumma honom & speciellt nu när vi har oros anmälan på oss så måste jag verkligen bevisa saker också.
Tyvärr är det här något som killen måste respektera/acceptera också som sagt att det är inte bara ett barn jag har utan närmare att jag än så länge har 2 barn som behöver mig.
Har redan samtidigt gjort så många misstag så att det allt räcker för mig så ska försöka hitta en biljett till åbo med dag båtens om inte killen kommer med för då blir det via Helsingfors annars men räknar med åbo i allafall gör jag men jag måste i väg i allafall.
önska dock att jag hade kunnat ta med stor trollet men på grund av min ep så har det inte gått så nu måste jag verkligen prioritera mina barn .
Jag gillar inte att killen anklagar mig för att ha så bråttom med stor trollet men tyvärr så är det & kommer att vara också.
Missade i dag läkar tiden hann se/hittade lappen i sista sekund i köket också och när klockan slog 10:57 så hade inte hunnit endå.
Annars underbart väder i dag ganska blåsigt tyvärr men men inget att göra åt.

Äntligen börjar det ploppa upp måste snart byta kruka.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards