Inlägg publicerade under kategorin Bakning 2019

Av anonym anonym - 30 augusti 2019 01:59

sov gott och tänkte på älsklingen när jag kom upp och var klar vaken lagade frukosten och sen  kollade på tv sen kollade på tv avbokade passet ockdå  så klart.

för att jag skulle hinna städa i lugn och och sen visste jag inte när kompisen skulle komma förbi och hämta tårtorna också så klart.

det hade visst vart lite problem men det hade allt löst sig. som sagt ändå.

pratade lite med killen också och man blir slltid lika glad av det också så klart måste jag allt ta och säga  .

skulle vilja lägga ut en bild på honom men detckänms fel mot honom men han är verkligen rena drömm mannen  kan ännu inte förstå hur han allt fastnade för mig eller så klart.

men är så stolt över honom och dom fina saker som han också skriver till mig också så inget jag nekar till.

men det blev i allafalö en lugn dag och inget som jag eller som jag klagar på eller som sagt.

så har i dag bara små plockat här slängt in maskinen för att få allt skjölt i allafall det som stått i disken.

på kvällen så tittade  jag och systersonen på film efter maten och kände att det var nåttt som gnuggade mot mitt ben också och det var han som väckte mig också kallade mig tröttmössa.

jag som aldrig blir trött vid niotiden och plötsligt blev det. så föevånade mig allt bra.

sen kom d satt och snackade en stund innan jag satte mig i köket och somnade på köksbordet kändes en aning pinsammt måste jag säga att det gjorde med tanke på att d hade kommit redan och såg mog sova på käksbordet det är ju väldigt sexigt nej inte alls och plus att jagchöll på att skriva i min andra blogg också så klart fick skriva om ett par gånger också klart.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards