Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av anonym anonym - 2 augusti 2014 23:41

God kväll mina läsare!

 

har nu krypit ner i sängen och skriver så länge man känner sig pigg och vet att jag har varit rätt aktiv i dag på bloggen också men har inte haft så mycket för mig precis.

men dagen har varit bra och speciellt med en sak och det är att mitt ex kompis som jag dumpade och som är pappan till barnet har inte hört av sig på samma sätt som tidigare och känns super skönt helt ärligt.

Så har inte varit direkt på samma dåliga humör som dom andra dagarna när han trackaserade mig med sitt barnsliga betende och trodde han skulle lyckas få tillbaka mig men jag har bestämmit för att det är klart nu  och mitt andra ex är intresserad av mig och jag av honom.

Plus har som sagt acceptera min situation med han kommer blir styvpappa till mitt barn också.

Nu jag är vecka 16 fattar inte hur det har gått så snabbt nu dom har månaderna 1 månad och 4 dagar nu totalt.

Kände av i dag att det bubblade och det var bebisen som gjorde detta.

Berättade detta för mammsingen också som sa att det gör den och därför ska man sjunga och ha musik på  men det man inte skulle ha var att ha musiken för nära för då kunde den göra såna här saker.

och om den gör det utan musik så kommer den att endå göra så att man ska stanna och känna och hur barnet rör sig och reagerar.

I dag hittade katt ägaren oss och kom hit i dag och berättade att den kissen brukar göra så här så vi behövde inte vara ett dugg oroliga över den.

Mammsen och systersonen har kolla på fotbolls match ur trist för min del, men mammsen kom på världens sjukaste lust  jakt till mig och systersonen.

det har lukat apa nu på tomten skit av nån sort och tyckte vi skulle söka upp den  så skulle vi få

10 euro för den som hitttade detta men vi kolla och kolla utan fram gång och till slut så kom vi fram till att

det är någon grannes avlopp som har pajat.

Var på kvälls dopp också kyligt i vattnet på sina ställen var det men enda skönt och hoppa i sjön  enda jobbiga var att man inte hade nån hår snodd för den har pajat så den hann bara bli 3 veckor gammal den hår snodden.

Blev 3 surskorpor på kvälls kvisten och 1 glas mjölk några andra saker skulle man vara försiktig med stog i barn boken som jag fick av barnmorskan.

Och varför jag blev så lätt anfådd har med och göra att jag är i vecka 16 nu och kroppen börjar nu ändras mer och mer också.

Av anonym anonym - 2 augusti 2014 14:21

Halloj och god efter middag!

 

Sov som en stock i natt, så var kissemissen här och hälsade på mig fortfarande lika sällskaps sjuk men visst börjar man blir lite orolig om det finns nån som äger en sån här vacker katt som denna.

Så det är vi alla fall lite oroliga för ,vi gick ner till stranden bland annat i dag för att ta oss ett dopp så märkte vi att den ena lappen var borta som vi hade satt upp också.

Så vi blev en aning fundersamma alliihopa så vi gjorde upp att kolla om den andra lappen fanns kvar som var nere vid vägen avtag tags vägen till våran väg.

men den var ännu kvar i alla fall som tur var men  man får väl se annars får systerdottern ta denna för hon älskar katter precis som jag också men tyvärr är allergisk.

men kommer sakna denna väldigt mycket när man åker här i från det är jag ganska 100 på att man kommer.

men själv klart så skulle mammsen och systersonen börja prata om FOTBOLL på vägen i från stranden och bestämde mig för att gå några meter bakom för att jag orkade inte höra på detta ord fotboll.

Varför inte bara ha respekt för dom som inte tycker om fotboll?

jag som gillar hockey skulle inte ens falla mig in att prata om det om jag visste hade några intresserade för att ha respekt för dom   

Så tycker nog att man ska visa respekt för dom som är helt ointresserad av den sporten med att prata om det.

 

Och har läst om vecka 16 ja nu ska man börja kunna av 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards