Alla inlägg under juli 2019

Av anonym anonym - 31 juli 2019 23:45

jag hade en rätt så hyfsad dag förutom att jag kände mig små hänging i dag.
maila lite med grannen har jag och den prova laga lite olika mönster på smörkrämen.
sen skrev till handläggaren om situationen med d.
och sen när systersonen kom hem satt vi och prata om gårdagen och jag fick berätta för honom eftersom han trodde det handla om att d bara stängde av ljudet på tv och sen när allt var klart att då fråga om det var ok.
men så är det ju inte dryg pratar i telefon runt två timmar.
dock kom han hem innan d hann hit så berättade jag att det var mer än detta.
och i dag fick han bekräftelse att det stämde jag berätta.
angående samtal som han såg nu och kom in till mig så viskade jag för d inte skulle få höra vad jag sa till honom.
prata i telefon 2 timmar och sen när försökte få mig i säng och blev sur när jag sa att jag skulle titta klart på den här amerikanska reality serien cops så fick jag säga i från att är du inte trött ska su inte vila ögonen lite i stället som gjorde mig tvär helt ärligt.

ska prata med systersonen om detta och se vad han säger för på den punkten gör hon inte rätt där inte äns sonens gudmor tycker det eller.

Av anonym anonym - 31 juli 2019 20:18

trött och grinig och kvällen i går var inte alls bra i mina ögon eller jag tappade närmare humöret.
den d här gjorde mig väldigt sur igår satt i köket en stund och som vanligt sä satt hon och systersonen dom som pratade och så fort man försökte komma med i samtalet så brydde hon sig inte.
nått jag är grymt trött på nu så att jag ruttnar.
och sen så i går gick hon på riktigt över gränsen jag bestämde mig för att kolla på tv eftersom deras samtal var slut och då sa d att hon skulle börja titta på en serie så jag bänkade mig fram för tv.n så plötslig försvann ljudet på tv.n och jag trodde det var tv som strula eftersom den i bland gör tyvärr.
så sa jag högt vad tog ljudet vägen då sa d hon sänkte det javisst hon tog ju bort hela ljudet närmare måste jag säga .
och sen när allt var tyst så då frågade hon mig om det var okey om hon gjorde så.
vad fan är det så man ska göra eller utan att fråga innan så jag tappade humöret helt och hållet följde med systersonen till macken i stället.
h tycker jag om och känner mig både trygg och säker med men när d så gör jag inte det närmare tvärtom obekväm känner mig inte änns bekväm hemma längre när hon är här närmare jobbigt hon har på nått vis tagit över hemmet måste jag erkänna inte ett dugg roligt alls .
men skrev till handläggaren om detta så man plus lite annat som också gjort mig väldigt obekväm i det hela.
och vill inte längre ha det så antingen får hon skärpa sig eller så ber jag sonens gudmor att komma och hålla mig i sällskap en natt så att hon får se.
för nått måste göras jag kan inte ha det så att jag inte längre känner mig obekväm i mitt egna hem.

Av anonym anonym - 31 juli 2019 02:05

i dag blev det en hemma dag för mig och d väckte mig .
stog och pratade några minuter innan hon gick .
och jag kollade på tv en stund innan jag bestämmde för att laga en moussetårta & funderade länge på var man skulle hitta på för någon variant så klart och med lagom många bottnar också.
jag måste baka några stycken i månaden för att uppdatera min hemsida som man har att ta hand om också .
men i dag en mousse tårta hade svårt att bestämma mig för vilken smörkräm för att den inte ska vara för söt som dom annars allt lätt kan bli också så klart.
men bestämde mig i allafall för vilken variant på smörkräm det blev och fick bli amerkiansk touch också inte alls lika söt som den med florsocker är.
så handla och sen blev det prata med mott lilla troll en stund också.
men min älskling har jag inte hört nånting av i dag alls .
men skrev ett mys sms inte intimt på det sättet förutom lite smekningar på magen eftersom jag hade ont i magknip just då också och att jag ville ha honom här nerbäddad i soffan också.

jag vill verkligen ha hit honom nu helt ärligt nu och igår så skickade jag ett mail till företaget om jag skulle betala i dag men inget svar alls i från dom trots ett datum som vi gjorde upp som var den 29.7 för start betalningen och sen unget svar alls om vad detta berodde på.

så dom får väl vänta. u då med mina pengar som sagt  om dom inte har hört av sig först bråttom och nu skynda långsamt som sagt.

jaja annars bara tagit lugnt  prata med sonens gudmor som ringde mig vill ha mera pass här  och plus att jag har ju d som jag är obekväm också och nu kväll gick för långt i mina lång och får inte änns göra så

jag skulle sätta mig för att kolla på ett tv avsnitt  jag hann installer fram för tv.n så stängde d volymen på tv.n 

 

 

 

Av anonym anonym - 29 juli 2019 23:45

i dag hade jag inte haft några speciella planer förutom att baka och ta och röra på mig så klart också måste börja med det nu som sagt  med tanke på min vrist har varit och hur sen vart bort rest och sen också hade anfallen som gjorde mig totalt utslagen också så klart .

så när pengarna hade kommit in så gick jag till butiken och handla hem saker jag behövde och sen också det jag behövde till middagen .

så hörde en kompis av sig till mig också skulle ta en dusch och sen ville träffa mig så jag fick bråttom att göra mina ärenden och laga det som jag skulle början i allafall på detta.

så blev det sen att gå in till stan och mötes platsen som vi skulle mötas.

så jag var en 20 minuter tidigare där eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta att gå in .

men gick bra i allafall men det jag inte hade räkna med var att en spansktalande kille kom fram till mig och började prata med mig och ville byta nr mm som vi gjorde också.

visst han var trevlig men kände var lite fram fusig ville ta en fika med mig och hade visst lite bråttom också .

så det blev att säga att jag väntade på min kompis som skulle vara här när som helst nu och undra hur långt tid det skulle ta mm.

för mig så är sånt svårt att säga eftersom vänner är vänner och vissa kanske man vill umgås med än andra vänner.

är ju inte direkt singel eller så denna person får räkna med då ordet vänskap.

men blev promenad via kungsan slappa vid kajen en stund där  också och gick in till gamla stan också och hittade nått som jag har sökt efter att den gick sönder och det är mimin vatten flaska som min älskade son hade i misstag sönder för nån vecka.

så bestämde vi oss för att åka till mig handla hem mat så vi hade nått att äta.

men när vi då var tillbaka till tc så såg jag den här nillen som man hade nytt nr med och bytte sida med kompisen och när kompisen ville stanna o h kolla på en sån här el scoter så tittade jag åt sidan och såg den här killen gå bakom oss inte tätt in på men en bit i från så jag blev allt bra rädd.

 

 

Av anonym anonym - 28 juli 2019 01:00

jag har ju typ vart inne ett par dagar dagar hafe 2 anfall 2 nätter efter varandra och var helt o h hållet out i 2-3 dagar och bara soff liggandes och ända saker som man allt har orkat det är att gå ärenden som jag har mrn annars bara vart inne, så att älsklingen har till och med blivit ännu mer oroligare för mig också.

men förstår evägentligen bara varför som sagt eftersom jag vet att jag klarar mig  också.

i dag var 32 grader här  som dock är en aning för varmt för mig som sagt men ändå samtidigt skönt svårt att förklara .

hade h. l här i natt  jag tycker ju bättre om henne eftersom hon är mera socialare av sig mer prat glad av sig vi hade mycket mer gemensamt än vad jag ha med d.å har jag märkt hon är trevlig men känner att vi kanske inte har lika mycket gemensammt som jag har med h.l men absolut glad att systersonen gillar henne och prata med henne men mer gemensamt också är ju c:a 4 år mellan dom och mellan mig och d.å är det 14 års skillnad.

och mellan mig och h.l är det c:a 9 - 10 år äldre hon är nu 44 eller 45 nu.

men inom träning är det väldigt mycket gemensamt  och när det gäller mat också så är mycket gemensammt också blur det roligare.

mem hon ringde mig hann dock inte svara mitt upp i tandborstningen men skickade mig ett sms.

plötsligt så ringde det i luren så trodde det var h.l först men såg att det var sonens gudmor och visade sig stt hon skulle vara i natt här som gjorde mig överlycklig och inte lite eller vill egentligen ha henne som 3.e person och inte som vikarie  det har med att göra att jag känner henne sen 20 år tillbaka sen 1 klass med andra ord och hon mig har till lit på henne till 100 % också och plus lillemans gudmor också .

så jag blev verkligen över lycklig också av detta också.

 

 

Av anonym anonym - 27 juli 2019 23:45

börjar och skriva här och vad han skrev till mig kan ju bli så stressad när han plötsligt inte hör av sig eller närmare blir orolig att det kan ha hänt nånting.


det började vi med :
jag : are you angry one me
älsklingen : Honey I will never be angry with you

jag: skickade 2 puss emojin

älsklingen: you are my life and the source of my happiness, I love you so much honey.

jag : thank you honey . i am so hot and hot here now 30 in shadow.

skickade en bild på mig hur man såg hur svettig man var och äckligt svettig också för den delen.

jag: looking awful for moment

älsklingen : Honey you look so beautiful

jag: thank you

älsklingen : You are gergously made
jag: thank you

älsklingen: What are you doing honey at the moment?

jag : not so much looking on youtube

älsklingen: OK honey

jag: in 3 days have sleep from morgning to after noon
( eftersom jag hade anfall 2 nätter i rad så sa kroppen i från till slut som sov tills att jag vakna)

älsklingen: Honey what is wrong with you?
Hope everything is alright over there?

jag : nothing honey its so hot here, i am fine i promes, but so hot here.

älsklingen: OK honey, I am so worried about you, You need to take good care of yourself honey.

jag: i do that honey

älsklingen: Have you talk to with the shipping company honey?
jag: i written to them to morrow

älsklingen : OK honey, I can't wait to be with you.I love you so much honey
how is your soon doing.

jag: i love you too. well happey he did i do for copule weeks, stepped obliquely yesterday so became the doctor. he foot was so blue

älsklingen: Honey you did not care to talk about it with me?
You left me so worried honey?

jag : no

älsklingen: I want to love you all my life. Together we are like a strong bond and I wish it never breaks or destroys ever.

jag: honey no of course.
my sister /nephew/ marcus godmother have i told but not what you do in the day and i not should say that.
i dont have no reason to that . ??

älsklingen: Wish I am there with you honey

jag : yes honey ??

älsklingen: You are my universe and the most precious one in my life.

jag : you are importend for me .

jag: but don't worry about me, you don't have to be. when it is hot outside it is difficult to eat and live with the salads smoothie after it is cold. cooked eggs stir to me today was not even good otherwise I think eggs stir but the heat.

och nu efter att jag kollade mer nogrannt på meddelandet angående om mitt lilla troll och foten så hade självklart missuppfatta det hela eftersom jag trodde det hade med honom att göra och det jag har lovat så missförstog det sista meddelandet där.

jag: oh sorry darling misunderstood had just talked to mom who told me that about my soon had twisted his ankle yesterday so I hadn't been able to tell . at one time, nothing that I didn't want to tell had just been told when we started writing.

så jag hade allt missuppfatta hans meddelandet där .



Av anonym anonym - 26 juli 2019 23:45

i dag har det vart både en bra dag och en väldigt dålig dag också .

dagen började men mamma som missförstårt mig med sakera  så sen prata i tele med henne också fjorde jag och blev tjafs över detta .

och sen om fjanten s.j också  blev det om också som vanligt.

slutade med att jag ett mail honom ocg skrev förlåt för alla mail som jag hade skuckat .

och sen att det får i fortsättningen att han på kontakt med mamma och inte mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards