Alla inlägg under april 2021

Av anonym anonym - 30 april 2021 23:15

blev i dag att hämta id. kortet som hade kommit på morgonen nu.
eftersom syrran skulle komma vid två tiden o hälsa på.
vackert väder ute också var det men kyligt som sagt .
runt två tiden kom syrran en stund och hälsade på men det var trevligt i allafall att se henne.
och sen runt 16 var min älskling här .
sen bara slapp kväll har det vart.

Av anonym anonym - 29 april 2021 22:45

sov bra trots skum dröm om tidigare sambo också fattade noll och inget mera.
och efter frukosten c:a en halv timme som kom min vännina förbi också o väntat ännu bara täcket på mig hade jag fick skynda mig och ta på mig mitt mamma tillräckligt långt också.
så bjöd henne på kaffe innan också satt och pratade en liten stund också.
och tillväxt ultraljudet jösses vad han hade vuxit såg han knappt också till och med lillen.
men han mådde bra huvudsaken det i allafall.
sen hem och ta en lunch sen hämta lilltrollet där jag stötte på lillemans kompis pappa slutade med att man bytte nr också gjorde upp att man skulle hitta på nått o göra tillsammans också.
så vi får se.
sen duscha o tvätta håret också gjorde jag.
käkade middag dock lite senare än vanligt också.
sen 22:30 kom v och sen kom den nya tjejen super trevlig också var lite nervös var jag.
men trevlig satt och pratadd meddom en stund.
sen blev bebis orolig så gick jag o la mig.

Av anonym anonym - 28 april 2021 23:45

var hos bm i går och allt såg bra ut tack och lov.
och resten av dagen var också dock fick gå som en snigel hem om man säger så.
plus till mödravårdscentralen centralen också.
och hämtade hem den lilla från förskolan också och sen på runt 17:30 så bröt det loss, så fort jag reste mig sved det till och sen när jag började gå så börja det värka så man fick börja stretcha lite 1-2 per sida innan man kunde fortsätta röra på sig på nytt igen.
och skulle läsa för lilltrollet är en aning pinsammt att man kan knappt kan göra nått med honom ta han till parken eller något liknande .
älskar ju min mest vill göra saker med honom men går ju knappt som sagt.
kanon väder har det varit också nu skönt det i alla fall.

Av anonym anonym - 27 april 2021 01:14

har sovit gott och bra dom här nätterna men vädret har allt vart skit tyvärr ett väldigt kombo av väder också.
ett avslut på fredag av den här bitchen som nu försöker kränka mig utom ordentligt efter det vidrigs samtalet med henne beklagar att jag säger så som jag annars alldrig gör men efter det här så känns det inte ok alls nånstans.
exempel att man ska låta sitt barn gråta säger bara inte en chans att det skulle fall mig in att göra och att det är min blivande sambo som ska sköta allt i stället och om bebisen får kolik då och måste läggas i vagnen en stund o ta en promenad runt kvarteret är det okey då att lämna mig som kan få anfall under tiden.
att t. w = förvaltaren bli hotad om hon inte får som hon vill känns som att det ligger en massa lögner bakom detta.
känner på mig det som sagt som sagt.
får se vad mer för krapp som kommer fram än detta.
fick prata i telefon med henne och det hon gjorde det var att såra så mycket o fick
mig att känna mig kränkt att jag inte vill säga ett ända ord mer till henne mer efter detta som sagt .
så började fredagen för mig och sen på lördag hade vi pojkvännen och jag en lång diskussion om detta också med morsan som hade fått höra att hon skyllde på mig om en massa saner som inte stämnde jag alls eller att jag skulle ha sagt som jag inte hade.
är väldigt upprörd över detta.
annars lugn helg har det vart som sagt och känt helt lugn för det mesta dels bebis lugnt .
har varit annars lugm helt.

Av anonym anonym - 24 april 2021 17:33

sov gott i natt och älsklingen kom i går på eftermiddagen.
dock en upprörd dag var det pga den här kommunjäveln på förvaltningen som man har träffa en gång.
hon förbjöd mig typ att ansöka om nu assistans med tanke på min ep och sen om älsklingen måste sticka tidigare än vanligt i väg.
berätta för min förvaltare detta och som genast sa att det inte var okey hade bett att den kärringen att skicka ansöknings papper och hota med oros anmälan ännu .
sen skyllt på mig också så att jag blev upprörd
ringde upp sen på kvällen efter att pojkvännen hade kommer hon som skulle sluta här och berättade om detta och som nu var helt av det vi berättade för henne nästan tappa tal förmågan t o m.
tycker hon borde anmälas helt ärligt med tanke på att jag har rätt till min hjälp fy fan vad jag hatar såna typer som gör och tror att det är bara att göra hur man vill med andra tro att dom har rätt att hota mm.
pojkvännen var lika förbannad över detta som jag är och mamma.

Av anonym anonym - 23 april 2021 23:28

sov bra dock vaknade halv sku var på wc.
annars bara komma och kolla på en serigr

Av anonym anonym - 22 april 2021 01:25

sov oroligt i natt vet inte varför men har mycket med mailen att göra från dom här som har med natt jouren att göra också.
och som det stog i mailet att den här tjejen som börjar på v har återgått till sitt jobb som hon var utlånad i från.
och sen också att idiot till biståndshandläggare har gjort beslut som vi inte har vart med på som närmare gått över huvudet på oss och bestämmt.
sen på eftermiddagen så ringde den här som jag har som biståndshandläggare och gav mig en utskällning kändes det som och plus att det sårade mig kanske låten bler förstådd i detta.
as att besvära mig .
annars har man vart hemma och sen köpte hem munskydd med morran o mumin trollet.
och typ halv sovit på eftermiddagen en stund också.
så i allafall det här som jag skrivit där början på inlägget här skäms ju bara tanken på deras beslut.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards