Alla inlägg under april 2023

Av anonym anonym - 30 april 2023 23:51

Sov gott i natt men tog lite tid att somna.
Jag vaknade i morse av att minis väckte mig och märkte jag hade tappat rösten ont halsen världens snuva också.
Kunde knappt prata också kände jag också.
Underbart väder min stora son hade bråttom till skolan han hoppade hans kompis m var där också som sagt.
Men gick dit hittade en mumintroll bok också till minis sen gick vi till pressbyrån där sambon köpte glass till min stora och sen snabbt in till öob också hittade ännu ett par nya solglas ögon också.
Sen hem åt min bar till lunch också efter att minis som middag.
Sen på kvällen hörde grannen av sig som sa att det var brasa i Rålis men kände på mig att det inte hade vart nått sånt och som det inte eller .

Den nya sommar duken till köket .

Av anonym anonym - 29 april 2023 23:30

I dag har det vart så där här hemma.
Var planerat medeltidss dagen i dag men sambon orkade inte vet hur min son kan bli också när man vill göra saker med honom .
Så den här dagen har varit ganska rastlös av sig för mig helt ärligt.
i

Av anonym anonym - 28 april 2023 23:29

En riktig sjukstuga hat allt vart den här veckan.
Minis kräktes i går och nu på morgonen fick jag veta att mamma hade nu åkt på detta och sambon.
Sen skulle vi ha möte i dag som jag egentligen inte tyckte så smart bjuda ensam le
Annars lugn dag i dag. Minis hemma lämna/ hämta stora i dag.
Resten av dagen lugn.

Av anonym anonym - 27 april 2023 22:37

Jag hade ett litet anfall men hade visst gått snabbt över.
Minis låg och sov när jag gick upp och stora sonen skulle till skolan.
Bestämde mig att minis Ska vara hemma nu dom här sista dagarna .
Efter att han kräktes så har inte matlusten ännu kommit tillbaka helt och hållet ännu.
Avföringen har vart lös inte lite eller .
Bestämde mig för att ta en promenad vid norrmälarstrand med honom så att han endå har fått lite luft.
Sambon ringde också som sagt också för att bara kolla att allt var okey också.
Hemma sen fick minis sova och då började det regna och sen vart så till och från hela dagen också.

Av anonym anonym - 26 april 2023 22:52

Denna natt var ganska jobbig helt ärligt .
Minisen kräktes ett par gånger under nattens gång kräktes ner lakanet och kuddvaret också .
Kräktes 3 gånger ungefär sen uppehåll och efter gubben hade gått så kom det igen en väldig fors/
Men han var vaken ett par timmar efter ha sovit till kvart över åtta.
Så ville han upp en stund men märkte att det inte var lika mycket energi som i går.
Och ville sen runt 12:00 tiden lägga sig så bytte på honom och sen la ner honom och däckade totalt på en gång.
Jag vart snabbt och handlade också till maten och köpte 2 Alfons Åberg böcker till minis.
Underbara böcker minns dom själv efter min tid när man ännu var barn.
Lekte lite med stora sonen och gubben låg som en padda på och tycker att han är nr 1 som vanligt och strunta i ungarna inte konstigt att dom söker efter uppmärksamhet. Så ska sambon gnälla om det ena till det andra när man nämner något.

Dessa två köpte jag i dag till minis .

Av anonym anonym - 25 april 2023 13:15

Sov gott men dock läggen med minis jobbigt när han vara senast uppe .
I dag små regna dett när vi vaknade.
Åt frukosten och göra oss i ordning och sambon ringde så pratade vi en stund.
Hem drack kaffe kollade på förlängnings band att sy på bh.n som jag också köpte .
Och en vit bh ska köpa en ljus blå också så fort jag se i min storlek men nästa blå omgett par veckor efter jag köpt min nya mobil ?

Av anonym anonym - 24 april 2023 22:40

När jag väcktes så trodde jag att det var söndag måste haft en skön sömn då i så fall.
Kyligt ute lite små regn också på morgon kvisten lämna lillen på förskolan också och hem.
Bestämde mig för att gå in till stan i dag och köpa under kläder eftersom man knappt har bh och trosor .
Det man har år ju allt utnötta och gammals så det var på tiden till detta.
Så var i stan ett par timmar också hittade lite av sånt som jag tänkt mig kommer nog vilja ha lite vitt och ljusblått över under delar.
Sambon frågad mig om han fick hämta den stora i dag från dansen som han fick men eftersom jag inte lite helt 100 % på honom.

Av anonym anonym - 23 april 2023 13:15

Det blev allt en rejäl sov morgon för oss alla enda till 10:22 så nu ska gubb fan inte klaga alls tycker jag.
Min stora som kom och frågade hur länge vi skulle sova och plus om jag ska komma med till Finland som jag funderar på pga personliga skäl och plus kännas rätt mot min större son.
Plus att det skulle bara va bra för oss alla som sen till simmare att jag kommer allt att sticka tidigare tänker inte låta någon bestämma över mig eller som han betedde sig mot mig i sommars .
Haft ett underbart väder solen skiner och klarblå himmel.
Blev en promenad plus att minis fick spriinga omkring en

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards