Alla inlägg under november 2018

Av anonym anonym - 30 november 2018 23:45

sov gott i natt och vaknade tidigt också Det regnar och blåser bra  och fick lite sms av silja galaxy killen här också  lovade skicka lite bilder till honom från resan.

 

 

Av anonym anonym - 29 november 2018 23:46

sov gott tills mitt lilla ❤️ Väckte mig också runt 06:51 trodde knappt att det var sant när mitt lilla ❤️ Kom in.

men han är sjuk och  hög feber också har han.

men han har vart pigg Något positivt i allafall är Det i allafall.

så avbokade mitt ❤️ Skull också klart  lämnar inte honom i onödan på det sättet.

men grymt trött också var jag måste jag söka med tanke på hur tidigt man kom upp.

 

men dagens projekt var att toppa håret och färga det också eller ljusa upp detta lite .

som jag gjorde efter  blivit klar med projekt 1 deg till lussebullar som är min tradition  när julgranen kommer fram eller tas upp.

så blev ljusa upp rötterna .

frågade sen kompisen fd dejt om han ville hålla mig sällskap  och hjälpa mig eftersom ❤️ Inte mår bra och tvinga honom till baka .

sms.ade lite med a gjorde upp att ses i kvällen då.

 

 

 

 

 

 

Av anonym anonym - 28 november 2018 23:45

min lilla älskling kom in till mig i dag och väckte mig med att vilja ha vatten  i sin speciella kopp men ville sen ha vatten flaskan i stället och sätta i gång Nicke nyfiken också .

så jag  i dag vart hos min lilla älskling hela dagen i dag. Avbokade tandläkaren också till och med.

så att mammsen kunde komma ut en sväng.

och sen undertiden kom min kompis hut så när hon var tillbaka så Blev det jag och kompisen kunde gå ut.

kände ändå att jag behövde prata ut lite om saker som man var med om igår så klart.

och sen så har jag haft mitt första samtal med en en kille  kan kalla honom a eftersom jag inte vill ge ut hans riktiga namn så respekt för honom så klart.

men en som jobbar inom tallinksilja  är det och super trevlig vet inte men han för mig glad känna mig lugn också vara på bra humör också 😊.

så han berättade lite om livet på det fartyg han jobbar ombord på både otäcka historier och trevliga historier .

men på någotvis så har jag blivit intresserad av honom  veta mer om honom vem han är också så klart men det är nånting som jag har fallit för vad vetjag ej.

men nånting är det i allafall måste jag säga att det är .

men så var ett roligt och trevligt samtal en kille som var lätt att prata med i allafall  måste jag säga att han  och det är något som jag föredrar också avskyr pinsam tystnad.

så längtar till i morgon med att få prata med honom igen  måste jag erkänna också aTT jag gör.😊

annars en lugn kväll har det var en trevlig promenad också en kväll och kände att jag var hemma i rimlig tid också så klart.🙂

men min stackars älskling låg och sov med 38,7 i feber också.

jag var och  handla lite nya bh.n  jag kan ju inte gå med sport bh.n konstant eller plus att jag blivit större och vill inte förstöra mina nya push up bh.n eller.

så köpte 4 stycken soft bra bh.n 4 stycken också  som jag känner kommer absolut bli bra med. 🙂 och ha tills vidare kanske nått par till också Tills man kan ha sina vanliga igen utan att sabba eller att ha sönder dom Eftersom det ej finns byglar och mera töjbara också och 2 av dom utan knäppen där bak.

kommer bild på dessa 4 i eget inlägg också .

men br kväll har det vart med sällskap av kompis prata igenom saker  denna gång handla det om pt.n och hennes beetende mig i mot mig igår sen kryssningen i över morgon också  och  saker som behövs till resan och kryssningen.

och sen hur jag mår efter gårdagen också så klart.

Av anonym anonym - 28 november 2018 23:30

   dagens kap på soft bra som jag aldrig någsin har haft vad jag kan minnas men satt perfekt vid brösten och väldigt bekväma också var dom och satt på ett bra sätt också runt om som nog inte kommer ge mig skavsår som det gjorde det.

så det känns bra med dessa dock har jag testa den röda ännu avvaktar med denna under tiden.

 

Av anonym anonym - 27 november 2018 23:55

         



Av anonym anonym - 27 november 2018 23:53

sov gott  men kände i kroppen att det inte är det bästa. Mina knän värkte ännu kändes så fort jag gick.

lämnade lilla  ❤️ På dagis och sen till Ica maxi också för att få min advents ljus stake har ju nu  smått börja dekorera inne hos mig kommer visa sen när jag är klar. Och snygga till på ytor också så man har en  hyfsad julstädning som sagt.

dagens planer är då gymmet zumban och  och pt.n som jag jag skulle haft i dag men osäker hur det kommer att bli för min del.

bestämde att gå på zumban och vad händer då träffade jag på pt.n 🤔 så pratade en stund .

och slut köed med inte mycket energi i kroppen och lite ont.

så pratade med kompisen  berättaze vad som hade hänt och att han fick bestämma om han ändå  skulle gå eller inte men att jag var sliten Å är det viktigare också när det är så också min hälsa.

halva vänskapen sa bra val.🤩

och träddade kompisen stund också .

det vs

 

 

 

Av anonym anonym - 26 november 2018 23:30

 

både jag och mitt ❤️ Sov ända till halv nio i dag men kom upp och fick kasta i oss frukosten i allafall  eftersom det blev så sent .

plus att jag började känna lite stress eller närmare att bli en aning nervös eftersom jag skulle  tandhygienisten också runt  10:22 hann hem dricka en kopp kaffe hemma och den koppen fick jag då ta till mig i min kaffe kopp också så att man hann med  mig min kaffe mugg med lock på.

hann precis med både tunnelbanan och bussen också  men visst satt och  var en aning nervös .

men jag hann i allafall fick bra med  och posivt att jag hade skött mina bra inget fusk mm eller som gjorde  totalt.

hem vägen sen när jag nästan hemma luktade rök  så hängde till och med rök i lyften som stank väldigt också en otänkbart historia.

sen gymmet på kvällen till gymmet t

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards