Alla inlägg under januari 2019

Av anonym anonym - 31 januari 2019 01:00

i bestämde jag mig för att laga klart mina kakspöken som är med ballerina kexen kände att jag var nöjd med deddstgockså så klart.

dom blåa vita gröna passade jag på att bestämma vad som skulle vänta och inte väbra med.

 

Av anonym anonym - 30 januari 2019 23:45

Av anonym anonym - 29 januari 2019 23:30

halloj på er!

hade ett Anfall denna natt hade glömt ta min medecin igår kväll inte bra alls.

men vaknade runt halv nio tiden i morse 😊 denna gång var det min mamma som sen bara var och tvär ungefär.som typ har vart grinig hela morgonen/förmiddagen också klagomål mot mig också angående om EP anfallet också.

men men sen på morgon kvisten så fick mitt Milla ❤️ Lite presenter av mig och f. E också kommer han att få också men bad f.e också men då ska det allt vara på lördagen som jag bestämde att mitt lilla ❤️ Kalas och sen skulle ha sin födelsedagskalas också o avvaktar nu dom som ska komma också.👍

annars har det blivit att man har sett mr bean Nicke nyfiken och sen också tecknat som hette något med spokkie har jag för mig det hette.

sen fått sms från min tandläkare så ska ringa o boka en juste klocktid också.😊😊

så bara avvakta och se när dom höra av sig via telefon tog alternativ två med att dom skulle ringa upp mig också så klart.

annars en lugn dag på Sina sätt och på dåliga sätt sina så klart.

och sen kom min kompis hit en stund efter jobbet också så klart lekte lite med  mitt lilla ❤️.

och den också tog vi en promenad jag och min kompis också och promenad till butiken på hem vägen också där jag valde en sallad Med mineral vatten till .

och efter middagen så blev det att baka ett tårtbotten som sen visade sig vara ett recept på muffins.

så tog kontakt med sonens gudmor om lite tips för såna här spöken till kaffet .

men det ska bli bra det här i allafall.

 

 

 

Av anonym anonym - 29 januari 2019 01:14

mitt lilla ❤️ Har feber  så ingen förskola i dag.

så i dag har jag inte gjort så väldigt mycket umgåtts med Mill älsklingen o haft koll på honomom gan ny skulle kräkas igen  eller om nått annat skulle inträffa så klart.

så typ mr bean har man sett med honom och leta efter inspration efter sista tårtan som kom då efter ha läst på blogg och sen titta på foton på nätet på lite olika tårtor också har jag.

fick ställa in mötet hos Bvc också i dag etc etc efterSom han blev sjuk. Men är dock själv lite krasslig bara åkt nysningar o att man måste harkla sig ofta.

kompisen kom hit sen efter 15:00 och sen har kvällen bara rusa i väg  utan man har tänkt på saken .😊

 

 

 

 

Av anonym anonym - 27 januari 2019 23:45

i dag är det zumba och det blir det ett skoj pass också så klart 😊.

hann preci i lagom här också var ganska mycket människor på passet i dag som dock då förvånade mig mycket ordentligt också inget jag är van att det är lagom med människor.

passade sen på efter gymmet ringa mitt lilla ❤️ Kollade hur hur läget var och om det hade hänt nått och det första jag fick höra var feber.

och varm som stekpanna också var han min lilla ❤️.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards