Alla inlägg under december 2016

Av anonym anonym - 31 december 2016 00:11

Hej och hallå

Denna dag blev väl både som planerad och oplanerad men ändå skoj.
En lille som nu verka nocka mig på morgonen bara stå ut med att få se samma bilder om och om igen.
Och sen tog jag en promenad upp till Fridhemsplan kollade på hm hittade ett lipgloss 14:90 styck i jätte fina färger var det.
Så ska ta och fundera lite på dom i allafall.
Sen träffade jag en kompis som jag på sommaren ställde mot väggen till slut pga svartsjuka hot tjafs om det ena till andra hade bråttom med barn mm.
Men var en helt annan person nu som skratta mycket och kunde prata utan att bli sur på saker som tidigare .
Men tror jag inte vill inleda något förhållande med honom på den punkten är vi olika.
Men fikan var trevlig i allafall så den klagar jag inte på.
Så en bra dag har det vart i allafall i dag.
Även om jag längtar tillbaka till Teneriffa och värmen där.
Förstår inte att det här är årets näst sista blogg inlägg nu och hur detta år har bara rusa i väg.
Och att mitt lilla ? blir 2 år.

Av anonym anonym - 28 december 2016 23:17

Hej o hallå
Hade tänkt mig att blogga i från flyget vi åkte ju med norwegian och ända flyg bolag med wi-fi.
Men kände att det ej skulle ha fungera eftersom lillen var i farten hela tiden .
Vi mellan landa i barcenlona ett ställe jag skulle vilja åka till nångång mina föräldrar har vart dit.
Det är 3 timmar dit från Teneriffa lagom sen fick man röra på benen ett liten stund också där emellan.
Och sen till nästa flyg så blev det lite försenat också.
Men det var den allra sista biten på resan som kändes som evigheter eller när det är precis den sista timmen.

Sista bilden på Teneriffa

Av anonym anonym - 26 december 2016 22:55

Hejsan
En helt underbar dag förutom att lillen hade en jobbig natt.
Vackert väder men morgonen vad väldigt mulen ett par timmar.
Tog mitt morgon sim gjorde jag också smått ont i kroppen hade jag också.
Men annars en lugn dag har det vart ute och gått hela dagen i stort sätt.

Av anonym anonym - 24 december 2016 22:27

Hej
Nu är det då jul igen och julafton ???? tiden går verkligen fort o året har verkligen rusat i väg också.
Min älskade son mår inte bra kräktes i natt till och med .
Och i dag haft runt 39.4-40,7 graders feber och är på pencelin kur nu.
Har annars vart vackert väder här i dag och varmt tog mig en promenad till surfing stranden på dagen.

Av anonym anonym - 23 december 2016 21:35

Hej o hallå
I morgon jul afton? Vad har året gott någonstans egentligen .
Hade vackert väder här i dag på eftermiddagen och regn på morgonen och mitt lilla ?? till akuten med 40,3 graders feber.
Så han har fått vara hemma hela dagen i stort sätt ?.
Själv följde jag med pappsen där han befinner sig om dagarna .
Så jag målade en tavla i dag måste nog säga att jag är nöjd för att inte har målat sen 1999 tror jag det blir nu.
Lugnt på hotellet i dag men vart storm nu på kvällen också.


Mitt konstverk!

Av anonym anonym - 22 december 2016 20:48

Hej och hallå
Har blivit mer och mer sugen på att hyra lägenhet här eller en månad för att känna hur det är att bo här på Teneriffa skulle inte vara dumt.
Men tanken har ju börja locka mig mer och mer för varje dag som går.
I dag blev det lång promenad med min morgon simning på morgonen eller motions simningen.
Men hem längtar jag absolut inte alls så det klagar jag inte på.

Av anonym anonym - 20 december 2016 21:34

Hej och hallå

Skriver lite snabbt om gårdagen.
Hade en lyckad på djurparken med lilleman kolla på späckhuggar showen som imponerad av så i dag har han lekt mycket med sin loro parque späckhuggare som vi köpte igår.
Men i dag har var vi vart ute hela dagen jag mammsen och sonen var väl lite små kyligt men blev bättre senare på dagen.

Av anonym anonym - 18 december 2016 22:23

Hej och hallå
Vart en jätte fin , dag i dag.
Men har i dag vart ute i stort sätt fin men kyligt har det vart så har vart glad att jag hade på mig halv lång byxor min mamma topp och munktröja vill helst inte frysa precis som mamma en nordisk sommar har det vart i dag började igår.
Var in till torget med min lilleman och mamms så han fick springa av sig lite också.
Men jobbiga är att han är nu i trots åldern så man inte vet vad man ska ta och göra precis.
Så nu är han i trotsåldern i allafall mer kan man inte säga än detta bara skrik hela tiden och att man knappt vågar visa sig på balkongen till och med honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards