Alla inlägg under mars 2021

Av anonym anonym - 31 mars 2021 10:45

lillen harblev dålig i dag så blev att hämta honom vid halv tolv nysningar o hosta .
och jag gick till mvc runt ett tiden och gjorde tester kiss test för att veta hur äggvite protein var sen för socker o järn måste blivit bättre sen sist eftersom hon sa inget om det.
skit väder hela dagen så slapp dag hela dagen i dag blev det.
på kvällen började nosen rinna ordenligt pollen allergi som sagt.

Av anonym anonym - 28 mars 2021 23:45

vakande inte på världens trevligaste sätt av mig mitt lilltroll som ville att jags skulle rita en pyramid till honom.
den första jag blev för liten enligt honom så blev att rita en ny åt han.
och på sen på den nya pyramiden så blev nått annat galet som var fel .
fick en liten lätt smocka bara det inte så som han ville.
men ingenting gjorde ont på mig eller.
sen kök spela plockepinn en stund med pojkvännen o lilleman och sen upp till
fridhemsplan och apoteket som jag hade ärende tiil.
annars så var det hemma resten av dagen när leka m d trollet mm.

Av anonym anonym - 27 mars 2021 22:45

jag älskling lilleman var i väg i dag till hans bästa kompis som flytta till älvsjö här för några månader sen.?
ett jätte fint och mysigt hus var med typ 2 altaner mm.
bra väder men väldigt blåsigt vart det också men i solen skönt i allafall.
och väldigt trevligt också var det som sagt.
sen åkte förbi min gammla lägenhet som jag hade i älvsjö i några månader för många år sen.

Av anonym anonym - 26 mars 2021 12:30

anfall på morgonen dessutom en halv timme innan jag skulle upp också för att ärligt.
men var ändå pigg så. för vila via
ig igen.
hemma tog en dusch tvätta håret då käkade lunch sen ut.

Av anonym anonym - 25 mars 2021 00:19

sov gott i natt .
lämnade lilltrollet lite tidigare i dag på förskolan och blev upprörd .
en av dom här 2 som börja på a och den andra också gör .
slet av mitt lilltroll hans ryggsäck för att leka med den bara för det är ap motiv på den.
och jag vet vad det är för sorts typer dessa 2 med första bokstavet på deras namn.
ska fråga lilltrollets fröken i morgon om det med vad lilltrollet berättade för mig vill ej lägga ut det här .
eftermiddag så bakade jag muffins och gjorde ena frostingen sen bara slappa tills jag skulle hämta lilltrollet igen.
pratade med älsklingen en stund på eftermiddagen.
läste bok för lilltrollet och sen efter satte tårtbotten i ugnen och vaktade.
passade på att ha en mys stund via sms/video snutt med älsklingen.

Av anonym anonym - 22 mars 2021 22:45

det blev ingenting annat än en slapp dag efter att man hade lämna lillen på förskolan .
underbart väder någolunda varmt också men väldigt seg.
tog mig en promenad till marieberg och bankomaten där bland annat för att mamma skulle få sina pengar för räkningen plus se hur mycket jag allt hade kvar också .
och det var mycket förvånade mig verkligen jag hade på kortet.
så bestämde mig för att köpa det sista i morgon för denna månad och sen bara spara resten av pengarna vare sig var det nu blir för summa efter inköpet som sagt.
men ska sparas nu i allafall mer om en panik situationen skulle hända.
bebisen måste ha haft ett väldigt gymm pass var mellan tiderna 15.30 - 17:00 och sen var det mellan 20:00 -23:00 men jämna mellanrum.
och lilltrollet frågade ut mig hela tiden om hur det kändes och om han fick sjunga till bebisen bä bä vita lamm ville han sjunga.
som han absolut får göra.
och om bebis skulle komma ut i dag .
och den här dinglisen köpte jag o lilltrollet tillsammans i helgen.

och äntligen har dom nu börja fixa på gården på andra sidan.

Av anonym anonym - 22 mars 2021 10:30

älsklingen har vart sjuk sen torsdag tur var ingen corona.
och lillen väckte mig 07:10 som i går också
tyckte att jag behöv kranbils tjänst för att komma upp ur sängen.
kom och kramade mig också min älskling och krama magen också.
så i dag var det inte h som väckte utan mitt lill troll som gjorde detta och nu hela helgen här också har han min lilla älskling.

vecka 27 är jag i nu.

Av anonym anonym - 19 mars 2021 23:45

tankarna bara snurrar ordenligt känner oro.
bebis känner av detta , precis som pga soc jävlarna.
hörde om detta efter att jag hade lämna lilltrollet på förskolan.
för det här med soc jävlarna och den som anmälde helt i onödan och man måste dra massan människor för att intyga saker så lågt.
och drygt av dessa jävlar.

såna som dom borde inte alls få existrera helt ärligt med. att försöka förstöra andras människors liv och som hon gjorde ålders kränka pe äldre personer som dom gjorde med mamma det är ju anmälningsbart som sagt.

bröt fullständigt ihop när jag pratade med pojkvännen och berättade om min ångest om detta också orolighet för jag tar dessa på allvar jämnfört med pojkvänne. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards