Alla inlägg under mars 2020

Av anonym anonym - 31 mars 2020 19:19

när jag tog en snabb sväng in till butiken trots den här jobbiga situation som man är jobbig angående viruset så.
så kunde jag inte låta bli att ta denna bild bara för det skulle piggas upp lite.
men detta partytält som var uppställt på våning 4. a i vår maxi butik.
för det piggar ändå upp lite i dessa situationer i allafall o hoppas snart värme också.

Av anonym anonym - 31 mars 2020 19:19

när jag tog en snabb sväng in till butiken trots den här jobbiga situation som man är jobbig angående viruset så.
så kunde jag inte låta bli att ta denna bild bara för det skulle piggas upp lite.
men detta partytält som var uppställt på våning 4. a i vår maxi butik.
för det piggar ändå upp lite i dessa situationer i allafall o hoppas snart värme också.

[Bild]

Av anonym anonym - 30 mars 2020 21:15

så här var dagens väder i dag som sagt.
vart blåsigt och kallt även om solen har varit framme.
men har var väldigt udda väder med rena snö/hagel stormen solen titta fram med jämna mellanrumg och sen mulet till och från.

Av anonym anonym - 29 mars 2020 23:25

sov bra i natt och vaknade av underbar väder .

droppade v vid dörren för hon skulle hem och och jag gick och la mig också kollade klart.

mitt lilla troll kom och hämtade upp mig med att dra av mig täcket som vanligt.😂

för när man inte kommer upp i hans takt så då bli han allt sur och grinig drar av mig täcket mm.

annars så har man i dag vart hemma i dag pga hosta och kliande i halsen.

så bestämde mig att vara hemma hela dagen och sen leka med mitt lill troll tjuv och polis också gjorde kag också 1-2 timmar.

men visst vart inne hela dagen har jag vart med hosta och lite ont i halsen.

haft så hela dagen också i dag annars lugn dag.

men saknar pojkvännen gör jag och önskar verkligen att han kan komma hit nu i april.

och plus att nu kommer jag ta på allvar med att spara pengar start summan är 500 och bara spara nu i 47 veckor 500 i uttag varje vecka o lägga i spara låda.

detta är en stor summan  och bestämmt för att köpa min nya mobil samtidigt med resan eller kryssningen den 15.5 maj men att köpa den på vägen till båten , så bad nu i kväll pojkvännen att påminna att handla onödiga saker förutom 2 paket laktos fri mjölk små saker som behövs.

så nu ska jag klara av detta ska ha ett bra år och lyckats.

 

Av anonym anonym - 28 mars 2020 17:31

riddarfjärden runt och till sen nu lite av guld bron också.

men resten av dagen skriver jag senare.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards