Alla inlägg under februari 2019

Av anonym anonym - 28 februari 2019 01:00

vaknande en aning grining  men försökte hålla mig i shack i dag  försökte så gott gick i allafall närmare att komma upp jag har problem så. Vaken var jag en stund.

men Kom upp slut i allafall  kom vid frukost och började fundera på det här med kompisen och skulden o hur man ska komma vidare med detta o gå till väga också  så klart .

kom fram till att prata med kompisen om att ta kontakt med s. J och fråga  även om det var en aning motor att göra detta  men i bland måste man göra för att få reda på saker så klart👍. 

Skrev till kompisen och fick ett okey .

plus kändes bra att höra så tog och skrev  till s. J hörde snabbt av sig så tur det.

i dag blev det zumba på sats Hötorget jippii 😊 stog ju på väntelistan också så klart.

sen drog dit ungefär kvart över elva och sen byte om körde lite crosstrainer innan också så man blev lite små svettig .

men sen kom kompisen och jag kände hur stelt det allt blev också  när han kom på eftermiddagen också kan inte fatta hur han ha ordna en skuld på sig på 150 000 kronor .

vet inte vad jag ska såga om det.

och systersonen reagera på som mitt lillas ❤️Gudmor gjorde det här med jaha okey vad bra just det som kompisEn  och som både gudmor o systerson undra över.

vill bara på peka att jag berätta om detta för att skriva mig närmare nämatrx 

Av anonym anonym - 27 februari 2019 23:45

sov gott i natt när jag väl lyckades att somna som sagt och mitt lilla ❤️ Väckte mig också.

i dag hade tänkt mig gymmet då och sen bara vila efter det.

men kände att jag var för tank spridd i dag är ju ganska sur över det här med kompisen som  har fått på sig 150 000 i skuld.

och jag som trodde att han hade förstått att man inte bara hanterar hur macc

Av anonym anonym - 26 februari 2019 22:00

ännu en morgon där jag vaknade vid 09:09 så trodde jag att klockan var runt åtta tiden så man skulle hinna med att lämna mitt ❤️ På förskolan också .

men förhoppningsvis i morgon att jag gör det hoppas jag på.

systersonen skulle till gymmet  och jag skulle på zumban också så klart .

men det var kul pratade lite med kompisens pt också  måste erkänna grymt snygg och söt också var han och såg trevlig ut också så klart.

och zumban var lika trevlig och rolig som vanligt också så klart. 😊

mycket nya steg också var detta så klart .

efter passet så såg jag mammsen inne på konditions salen också.

fick också ett meddelande av mig kompisen som visst hade slutade tidigare i dag.

så han kom tidigare så hanN jag duscha i lugn också systersonen öpna de till honom.

hann sätta mig till Detta och var direkt inget som direkt dlocdmig eller måste jag säga  det är att skulder är handlar sig 150 000 i summa också sen  oktober- december 2018 .

detta 

 

 

Av anonym anonym - 25 februari 2019 23:57

dagen började inte alls bra kan man allt lungt ta och säga att det inte gjorde.

allt blev bara tjafs angående om fredagen också och det som hände bakom ryggen på mig också så klart.

så det har vi tjafsa om det var inte lite eller precis om man man säger så då.

men hade psykologen i dag också som kändes  väldigt skönt också det.

och sen hem och sen kom kompisen också och var en trevligt stund också och mitt lilla ❤️ Var glad också. Så klart.

men annars lung kväll ordnade hytten till systersonen också på kvällen till honom och sen tavolatan också. 

 

Av anonym anonym - 24 februari 2019 23:45

hade visst haft ett anfall på morgon natten via min kompis då men hade samtidigt lite ont i huvudet också igår vid middagen  också .

men vi kom hem och mitt lilla ❤️ Fick lite kläder också och sen ut i parken med mitt lilla ❤️.

underbart väder i dag också har det varit också  så fick med mig solen hem också från Helsingfors så klart.😊

annars lung kväll har det varit i dag också inte gjorts å mycket alls egentligen .

Av anonym anonym - 23 februari 2019 23:45

vi kom Fram halv elva tiden jag kom upp före kompisen några minuter och sen han .

gjorde oss i ordning för frukost också dock var inte mitt älsklings café öppet som man hade hade hoppas på mm. men syrran kom och hennes son till cafet för att äta lote också mat.

när dom hade gått så då berättade min kompis en sak som gjorde mig en aning fundersam och sen skrämde mig också så klart.

men att han har skulder dock vet jag ej hur mycket det handlar om vet inte äns om jag vill veta det eller precis.

men sen kom vi i väg till stan i allafall mötte upp äldsta systern också vid svenska teatern.

men möttes upp där också gjorde vi och for till något som hette fiskehamnen som visst är något köp centrum också som jag förstått rätt nytt också .

men hittade ett par tights där på hm men resten var på uff för en euro och sen en fika också .

hittade lite gymmbyxor där också. Till och med.

sen en fika och sen tillbaka mot båten så då ringde systersonen och fråga vad vi gjorde så sa att vi var på väg tillbaka till båten så att jag skulle höra av mig när vi kom ombord igen och han lät väldigt ledsen också så klart.

men vart rätt tufft har det med syrran och speciellt för systersonen också.

så vi sågs en stund sen gick han tillbaka till sin hytt också  och så ringde syrran också bad mig ha lite koll på honom också så klart som jag lovade att göra också  så inget skulle hända.

men möttes upp senare också sen blev det middag och sen till natt klubben för att se på showerna också.

men blev en rolig kväll i allafall och det som allt var huvudsaken också så klart.

blev lite drinkar också med mycket vatten inblandat också.

docK tyckte jag att kompisen var en aning stel på disco golvet och det märkte man också att han var men jag och systersonen släppte Loss lite.

men. 

men Var helt utan röst helt och hållet också var jag när vi anlände Mariehamn också .

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards