Alla inlägg under april 2020

Av anonym anonym - 29 april 2020 23:11

dagens mat är detta.
hemma gjord pizza

banan
majs
persika
mozzarella ost
riven mozzarella ost
pizza krydda.

det blev väldigt populärt här hemma med denna.
den blev verkligen populärt .

Av anonym anonym - 29 april 2020 09:39

man börjar se smått någor hängandes här.
nu ska som få näring från om med måndag.
vad spännande.

Av anonym anonym - 28 april 2020 14:36

snart får man sätta utplantorna på gården ser verkligen fram emot detta oclkså.
nu är man ju singel igen därföe jag inte har berätta om detta med det var att han var otrogen vågade inte vara ärlig med detta eller utan närmare skickade över kompisar via telefon och berätta hur han var som person och kände bara herregud jag vill inte forsätta som sagt att eller.
hota min mamma med ålderdomshemmet och sen också vänner har han hota så att dom har brytit kontakten med mig eller meddela att som kommer anmäla honom.
inte våga säga rakt i ansiktet att det är över som jag hade tänkt säga dagen efter.
men får att ni som läser detta nu förstår jag kommer att skratta nu precis som alla inom vänskapskrets bara gapskratta åt det hela så gjorde han slut med att gå via min mamma hallå seriöst gör man så så visar man allt hur feg man är och hur lågt han sjönk helt ärligt .
fattar inte hur man kan sjunka så lågt och han påstår att han ska vara 43 bast.
men skrev till hans kontakt person om precis allt han har gjort och sen till hans godman som blev skrämda speciellt hans godman blev det kan jag förstå som sagt.
så att dom förstog vilken pajas han har vart mot mig o lilleman.
men i dag vart o handla 3 st 24 l påsar jord till mamma och mig.
att hon fick 2 st eftersom jag användt 2 jordpåsar av henne så passade på att köpa till mig själv

Av anonym anonym - 26 april 2020 22:36

Av anonym anonym - 26 april 2020 00:29

en dag i dag men var grymt slut på morgonen.
halv grått väder i dag
så var inne halv förmiddagen och sen ut med lillem också en sväng till parken via butiken.
annars lugn hemma dag med pollen allergi mm

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards