Alla inlägg under februari 2023

Av anonym anonym - 28 februari 2023 23:01

Denna dag kände jag mlg ganska out måste jag säga kändes som man kan ville gå upp.
Men kände mig lite förvirrad när jag såg en fläck i sängen igen som natten innan ännu en gång kissa på mig vad är detta måste drömmr något igen som gjort detta.
Det har i dag var en fin dag solen har vart uppe hela dagen i dag oclså .
Jag hade oturen att få på mig lite varmt kaffe också till och med inte mycket på mlg men lite. Så fortsatte jag med att rensa i sov rummet skämms o så otroligt mycket ockdå med hur det allt ser ut och hur sambon tror tycker är oket att ha men inte för mig är det inte det.
Har vart på en promenad och sen till gymmet och zumban också till och med .
Hon som har passet är i sig duktigt men musiken och stegen var absolut inte alls okey tyckte jag helt ärligt lite smått uttråkad av det var inte riktigt min stil som söndags passet eller hon på Odenplan för dom 2 har samma energi.

En häftig solnedgång var detta som jag upplevde.

Av anonym anonym - 27 februari 2023 22:07

Var seg i morse inte lite eller.
Minis hade vaknat en stund innan mig så han stog och ropa mamma.
Men vi åt frukost och stora sonen följde med och lämna minis också. .
Hem drack kaffet och började rensa i sovsäcken rummet bort stora högar av kläder och sen minis byta minis sänglakan och täcke och sen vårat också för det var stank illa.
Sen i morgon ska jag fortsätta att byta lite platser på saker skäms ju ögonen ur mig med hur allt ser ut .
Underbart väder så varit ute när jag kände mig klar .
Fixade en pyjamas till lilleman och en body till mig också större storlek.

Av anonym anonym - 26 februari 2023 23:09

Skum dröm i natt vilket gjorde att jag kisade på i sängen ganska pinsamt.
Blev en tur ut i pulka backen med ugnarna iskallt ute var det och tur var lite sol också .
Men annars kännt mig seg hela dagen i dag i Mich trött.
Ingen zumba i dag eftersom det inte var ordinarie instruktör eller.
Annars lugn dag i dag i allafall var det.

Av anonym anonym - 25 februari 2023 23:14

Jag sov gott i natt vakande av minis ropande på mamma.
Sen 10 minuter efter detta så var det min stora son som kom och höll oss i sällskap också .
I dag bestämde det att sambon och min stora skulle gå och spela laserdome.
Medan jag och minis bestämde för att gå in på och handla .
Köpte en body tänkte ge den en chans helt ärligt ärmarna ska jag göra om lite så klart eftersom jag inte tycker om långa ärmar.
Så har i dag vart på hm hittade en bikini över del och en underdel .
Men inte av samma modeller eller färger.
Och bodyn är vit långa ärmar.

Av anonym anonym - 24 februari 2023 23:39

Vakande av att nån ropa mamma till mig i em kvart i dag men höll på att vakna samtidigt också.
Fredag i dag och min stora son har sportlov nu i en vecka också.
Han ville komma med att båda lämna/hämta lillen som han också fick också för jag lämnar honom inte utan för .
Han är mitt barn och barnen går alltid före som sagt det gör dom.
Men plus att minis är också gladare när storebror kommer med också .
Så vad man har gjort i dag år att jag har haft en mys stund också.
Sambon ringde och tyckte att jag skulle komma med den stora till korsningen till mot lindhagensgatan för att han kunde ta med större i lastbilen men var visst inget som intresserade honom verkade detta som vilket var synd tyckte jag.

Av anonym anonym - 22 februari 2023 22:59

Inget kul sätt att vakna helt ärlig ett halvt svullet ansikte också eller mer runt ögonen bara ett pang på .
När jag såg mig själv och eftersom jag tycker att det är pinsamt fråga mammsen om hon kunde ta minis .
För jag bröt ihop och min större son tröstade mig med att säga mamma jag vill inte att du inte blir ledsen snälla mamma och detta gick rakt in i mitt mamma hjärta helt ärligt.
Annars så umgåtts min stora gjort lite läxor tillsammans med honom så att nånting var gjort i allafall huvudsaken detta är matten fick jag skippa.
Sen hämta ut mitt paket och köpte feber termometer också samma märke som mammsen har bara att min är mer modernare så klart också .
Hämtade hem mina medeciner också som var beställt och hem dom i från en box .
Annars umgåtts med min stora hela dagen i stort sätt tyckte jag..

Av anonym anonym - 21 februari 2023 22:54

Dålig morgon sambon väckte mig vilket gjorde jag var smått grining pga mupparna på Olivia manicken var borta och igen som hade kommit eller irriterad sambon känns som man inte snart kan lita på dessa helt ärligt .
I dag krånglade minis när han skulle till förskolan så fick låtsas gå ut ut o fall om det skulle hjälpa.
Hemma sen så umgicks jag med min stora son i stort sätt hela dagen i dag .
Han mådde bättre i dag tur var ätit lite i allafall har han gjort i allafall.
Sen lagt ut lite rekommendationer på min fb hade gjort att jag haft fått 1000 tittare och hoppas på att få napp snart också.
Men det har snöa och snöa hela dagen i dag.
Lite sol tilll och från.
Hade lite morgon gympa med större son också kändes av efter zumban också gjorde det men det gick bra i allafall.
Köpte i dag nya blommor också som blev mini rosor plus 2 små krukor till dom också och rosa färg också.
Köpte 2 stycken i rosa dom 2 sista också var det också så passade på ska testa lite olika färger till köket.

Av anonym anonym - 20 februari 2023 22:43

I dag har det blivit sjukstuga på mln större .
Låg i hög feber mm.
Jag tveksam om jag skulle lämna minis på förskolan .
Skit väder när jag vakande och minis vakande märkte direkt att han var lite vill ej gå ut men vill till förskolan.
Men vi kom i väg i allafall och fick bära minis från trappan till grinden.
Men snöade bra gjorde det i allafall så väl hemma sen så äta frukost umgås med gubben lite också nu när minis var på förskolan utan konkurrens om mig.
Var och handla sen och fick äcklig blöta skor måste jag säga att dom var .
Och sen efter detta så lagade mat och sen efter det blev det hämta minis som skulle allt böka och när jag tog honom i famnen så ramlade vi båda två på rumpan.
Annars lugn kväll umgåtts med större sonen jag och minis på avstånd.
Med titta lite på tv och umgåtts med mammsen och minis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards