Alla inlägg under december 2021

Av anonym anonym - 31 december 2021 23:45

nu år och nya tag att börja med.
1. kosten
2. motion ( gå mer på gymmet)
3. spara pengar ( hemlig för pojkvännen mer för mig & barnen är denna sparing)
vill inte ha med honom att göra i den
4. att få min nya iphone 12
detta är mitt löfte och ska allt kunna hålla detta ska jag .
plus bevis för binde sträcket som min förvaltare att jag kan.
måste nu ta tag i detta för min egna skull
har nu också 2 barn också.
ny års afton blev en trevlig dag och var runt 28 grader också .
loggade in på mitt hem hotellet som man brukar befinna sig på.
och sen promenad på stan äta nyårs middag med mamma mina 2 sötnosar och killen.

förätten avokado med räkor

vegetarisk ravioli ricotta & spenat med ost sås

cappuccino

plaza charko

Av anonym anonym - 31 december 2021 23:36

mamma ringde och undra om man var vaken som vi var.
skulle kolla på flygbiljetter dock hade jag räkna med att vi skulle det på kvällen & inte mitt på dagen.
så det blev världens tjafs så att jag blev förbannad och arg.
hade kollat själv på hitta bra priser nån vecka senare men då får jag skit för det.
så gick ut halv gråtandes satte på mig solglas ögonen & munskydd för det ej skulle synas.
men sen gick vi runt och gjorde inget speciellt.
sen på kvällen upp till mamma o hälsa på dom en stund.
tog denna bild

Av anonym anonym - 29 december 2021 23:30

en tur till fiskehamnen i fiskehamnen i dag dör killen ville bada för att få denna känsla som mamma hade prata om.
så gick dit i dag efter vart på lidl.
minis somnade i taxin och var grymt pigg efter detta också.
sen lunch vid en resturang vid där jag käkade
en annan god sallad med typ nån feta ost och tonfisk färska varor.
sen hem för att duscha tvätta håret som minisen hade roligt när jag torksde .
han är så kvälls i

Av anonym anonym - 28 december 2021 23:30

blev i dag till salt vatten poolerna i dag och bestämde vi också .
för mig motion runda & för killen & mamma bara slapp dag i dag var det.
nämde. till killen att jag såg att hans kompis hade hört av sig så bestämdes det att vi skulle träffas då så man får se vilka det/är .
och visst kompisen var trevlig mwn just del här typen av personlighet att jag har väldigt svårt för tyvärr.
men var mer bekväm med kompisens fru kände att vi var lite mer lika varandra angående detta.
1. finskt anlagd
2. flytta till till tenneriffa
speciellt dom 2 sakerna som sagt.
så bestämde oss för att gå ner & käka på stan.
första resturangen bestämde för att äta på hade dom covid pass som jag & killen hade men inte dom 2 andra.
och sen gick till en annan resturang med typ bara kött som bara äcklade mig totalt inte lite eller som sact.
men hittade en super god sallad med tomat & mozzarella från buffel super god & färst av allt. men det vsr trevligt i allafall det var det.
ska lägga ut bild på salladen också.

basilika blad med nån dressing
mozzarella ost frpån buffel & super goda tomater var dessa också.

Av anonym anonym - 27 december 2021 23:00

i dag blev det en tur till Loro parque så åt frukost ringde mamma och stack till hotellet också.
så jag min större son och kille tog tåget dit manma promenerade med lillen dit.
så vi hann se alla showerna med sjölejonen. späckhugga och delfinerna och traska runt .

Av anonym anonym - 26 december 2021 23:45

en varm och skön dag blev det .
tog en promenad in till stan och in på ale-hop och skulle kolla på lite.
och sen till fiskehamnen och käka lunch

Av anonym anonym - 25 december 2021 23:45

sov bra i natt och mamma ringde rätt tidigt och vi hann knappt upp innan städerskan kom.
så vi klädde på oss mötte mamma och sonen vid dörren som kom stört springandes till mig och som vill att vi skulle vara hos honom i stället på deras hotell.
som jag själv också vill väldigt jobbigt att inte ha min större son närheten av sig som sagt.
så dom gick till parkleken medan vi gick och käkade lunch .
efter det en promenad stötte på mamma o sonen som genast omfamna mig och ville komma till oss.
så bestämde att vi skulle komma över efter att vi hade lämna frukosten och annat som var köpt.
sen gick vi och visade sig vara en helt annan lägenhet än sen vi var sist där.
en aning mindre också var den men havsljudet som är viktigt för mig och mår bra av också.

Av anonym anonym - 24 december 2021 23:15

en lång dag i dag det allt varit från vaken kl 07:00 sen ut till arlanda och vart i god tid där med runt 3 timmar som tipsades om också.
men allting gick bra i allafall och bor på tenerife ving som vi bodde på sista resan också.
men om det är någon som har bökat hela tiden o resans gång så är det killen från det ena till det andra.

men grymt trött var han när vi kom fram.

och precis när vi skulle landa så gasade planet på nytt för att det var tok för dimmigt och disigt så vi fick vänta en stubd med att landa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards