Alla inlägg under februari 2020

Av anonym anonym - 28 februari 2020 14:43

i natt sov jag bra trots att jag är väldigt upprörd över det här med idioten.

och hur han har behandla mig 

Av anonym anonym - 26 februari 2020 23:49

sov  bra och ännu en dag med att bara prata med älsklingen i stort sätt hela dagen min stackars älskling har ju haft problem med rygg ett par dagar nu .

men sen också upprörd på denna löjliga förvaltare också som jag fått nog av nu .

han tror att han har behandla sina med människor som han vill  .

bara för att jag la ut en kommentar om kryssningen men min älskling till helsingfors så fick direkt skit för det.

Av anonym anonym - 25 februari 2020 12:32

sov gott i natt men var en aning seg i dag.

och fått en massa skit från mamma också har jag

bara för det ena till det andra som sagt.

och det har med den här löjliga så kallad förvaltare att göra.

och sen mamma funderar på också eftersom vi tjafsar hela tiden  börjar undra om hon har något problem eftersom är otrevlig hela tiden av sig så att man själv blir på dåligt humör också.

men har annars i dag bara prata med pojkvännen hela dagen och vet inte vad jag ska säga helt ärligt än att jag är lycklig som har honom och en som kan förstå mig o hur jag känner också och hur jag mår.

så det är vad jag har gjort i dag i allafall finns inte så mycket att säga om detta.

och att jag nu kommer att ta nästa steg i vuxen världen också. 

vi har smått börja planera eller närmare bestämt är detta är att vi kommer att förlova oss .

jag har tagit reda på så mycket som mammsen hela tiden håller på att gnälla om att jag aldrig kommer att få bo ihop med någon  eller att jag kommer att få gifta mig eller .

men eftersom pojkvännen har godman så har han kollat upp vad man får o inte får och det sas igenting om att jag inte skulle få flytta ihop med någon eller gifta mig.

och har kolla på försäkringarna o dom försäkringar jag har med att göra står det ingenting om att man inte får.

så bestämmde mig bara att nä nu vill jag ha en ny start i livet och kommer inte låta någon bestämma det eller.

nu är nytt år och nya utmaningar också.

 

Av anonym anonym - 24 februari 2020 01:07

älsklingen kom på torsdagen hit eftersom vi skulle åka på fredagen också.
men mitt huvud var ju helt out också som sagt så blanda ihop dagar mm.
tills det var en som kittlade mig i nacken och sa att det bara var torsdag nu.
så blev ganska generad också som sagt måste när jag sen kom på mig själv med att det var torsdagen.
och på fredagen när jag lämnade lillen så klagade jag lite på hur nervös jag var gör en kryssningen om det skulle storma mm.
men vi kom i väg på vinkade till lillemans kompis mamma också som såg mig och älsklingen så jag vinkade tillbaka till henne.
och sen så åkte vi vidare ut till värtahamnen och hämta ut biljetterna klev ombord på båten och bara tog det lugnt.
promenerade runt gjorde vi och tänkte käka på grill house men jag tappade tålamodet till slut också gjorde jag.
så började showen på promenaden också.
som man var fascinerad av också var man och denna grupp var mycket mer fokuserad och visste vad dom gjorde än den på silja serenade än på silja symphony måste jag säga.
men kvällens middag blev hamburgare i allafall och den var helt okey också.
sen på kvällen så började det blåsa upp också och inte lite eller så klart.
pojkvännen blev lite smått illamående också av att det gungade så mycket också.
medan jag höll på som vanligt följa havs vågorna och rörelserna .
stannade inte till vid mariehamn eller för att vågorna var så höga också så klart.
och man såg hur det minskade på folk hela tiden också.
och knappt nån vid midnight showen också.
men blev sen lite att gå runt kolla i butiker etc etc.
var på discot också gjorde vi stannade där en stund se syster fartyget åka förbi med romantika bakom sig också.
men till slut så orkade jag knappt ha ögonen öppna så gick vi och la oss .
sen på morgonen sjöfrukosten också och såg hur det ösregna i helsingfors gjorde det .
och kyligt var det också så som sagt .
men gick in till hm och kollade runt kände att jag inte var så väldigt pigg på att ha dom bikinin som jag hade tänkt mig eftersom jag ännu är så stor och sen att dom ska hoppa ut etc etc.
plus hittade en fin bad tunika också gjorde jag.
beundrar pojkvännen också som direkt gissade min storlek på bh.n också och kom direkt fram till vilken storlek jag har och inte alls den som jag har trott hela tiden också.
tog en sväng på mumin cafet tog cappuccino och slappa där.
sen gick vi tillbaks i hytten också och tog det lugnt också.
käkade buffen senare också och kände bara hur det gungade hela tiden mm och hur vågorna bara blev värre och värre.
så hem resan kändes mer än dit resan det blev lite mojito och en annan sv mina favoriter blev totalt 3 st.
som pojkvännen också gjorde men han körde en whisky och 2 av mina favoriter.
innan man gick och la sig och vet inte vad jag ska ska säga man kan inte en bättre pojkvän än denna hade koll på mig hela tiden kollade så att man mår bra etc etc.
fick en att känna sig trygg va sig själv etc etc.
skön humor tog verkligen hand om mig gjorde han också.
när vi la oss var det bara att lägga huvudet på hans axel och somnade snabbt och riktigt skönt .
det sista som jag minns att han sa det var att jag hade somna trots försökt ha ögonen öppna också till och med.
men sa bara försök sov älskling ok finns här för dig gav mig en puss så sov jag.
vaknade att det kändes som hela fartyget stog stilla åkte stog stilla o sa högt vad händer.
älsklingen sa ingenting som hänt trodde vi var i mariehamn men nått vi inte hade åkt till på hemvägen eller.
så sa att jag bara skulle försöka sova så somnade jag men fick höra igen försök o sova älskling ok och gav mig en puss så somnade jag och vaknade runt åtta tiden.
vi käkade frukost och shoppade en dino till lillen och en spiderman tröja .
dinon köpte älsklingen och tröjan.

Av anonym anonym - 20 februari 2020 09:28

dom båda älsklingsbåtarna är detta.
ena till helsingfors = serenade
andra till tallinn = baltic queen
så 2 av dom som jag väljer att åka som sagt.

Av anonym anonym - 19 februari 2020 15:13

sov super gott denna natt  och på ett väldigt avslappnat sätt också var det.

men har nog mycket går dagen att göra också mycket intryck mm också så klart.

 

så var nog mycket därför också så klart.

lämnade lill trollet på dagis helt och hållet vindstilla var det också så ska inte klaga i allafall och blev ganska irriterad också  att den hör yevädret var på lilleman också mitt lilla troll hade med sig ett dino ägg med lite små dinon i så kommer detta yr väder och isäger massa elaka saker som sagt så lite lill trollet blev lite små ledsen också men men gav mig ägget så det fick följa med hem.

sen ringde älsklingen till mig också så snackade vi en stund också.

sen sen åka ut till värtahamnen och betalade avgiften också.

sen handla hem mat butiken och har solen framme hwla v

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards