Alla inlägg under maj 2018

Av anonym anonym - 31 maj 2018 23:45

             

Av anonym anonym - 31 maj 2018 23:30

nu på morgonen så hade vi det sista mötet innan sommaren med förskole personalen som vi har på hans avdelning och den som har hand om hans grupp också.

Men det gick bra och det var verkligen mycket som kom fram som man ska ta vara på nu också som har med min lilla älskling att göra också så klart.

sen var det bara hem och packa och fixa det som skulles också så klart.

och sen vid 14 tiden hämta honom igen och sen åka till värtahamnen med älsklingen.

Och hämtade honom snabbt sen hemma packade in det  sista också syrran kom och hämtade el moppen som hon skulle köra ut till båten.

och sen skulle vi komma efter henne också .

Dock kändes det ganska jobbigt angående att det var silja symphony också .

Det var den sista resa jag gjorde med min pappa och och sen den sista helsingfors resan med då varande sambo som dog i byggolyckan sen i november 2012.

så på det sättet kändes det ganska jobbigt. 

man saknar ju båda 2 lika mycket som bara den helt ärligt.

Men vi hann in på båten men man skämdes rätt bra när man såg bilen också med alla blommor tomatplantor och saker som låg huller om buller.

och när dom i incheckningen fråga vad det var för något.

Så skämdes jag rätt bra.

Sen kom sms från dejten som jag hade också och om jag verkligen ska vaa helt ärlig börjar jag känna mig ganska tveksam också .

I dag ut till värtan för att vinka av mig då kändes det ganska udda och skrämde mig lite men visst skrämmande tanke var det allt i allafall.

men men var på däcket tills båten lossade och sen där på var det ner till mat resturangen mundo där jag käkade en vegetarisk hamburgare också  men var rätt ok men den som dom hade på serenade ett tag var nog godare.

Sen till siljaland med min lilla älskling också där han lekte en stund också.

Sen satte jag mig ute på däcket köpte mi en cola zero och slappade i solen också tills grand opening starta.

sen kom syrran och höll mig i sällskap så att man missade midnight showen också men men.

Men vi satt i aktern på båten och pratade lite och hon berättade lite om hur läget var hemma när hon visade mig blå märken som hon hade gav mig en chok när hon berättade att det inte var den här killen som hon håller ihop med.

sen gick vi in på natt cluben där ett par killar kom och började prata med oss också höll oss i sällskap resten av kvällen också och som jag förstog detta av det som han som höll mig i sällskap var att dom inte var ute efter något ligg eller något sånt.

Så vi satt och prata med dom en stund och sen vid hytten så upptäckte syrran att hennes telefon var borta så kom det samtidigt ett sms av mamma också.

om att syrran mobil var hittad så jag bestämde mig för att gå och kolla upp detta också och han som har hållit mig i sällskap hela kvällen så han följde med mig upp till receptionen också och den fanns där men att det var bara syrran som kunde hämta ut den och inte jag.

dock tror jag att en av dessa kompisar var ute efter ett ligg trots att ring på fingret.

sen upptäckte syrran att pengar var försvunna.

påstog blivit rånad men vet ej vad jag ska säga eller precis om detta.

 

Av anonym anonym - 31 maj 2018 23:00

 

Av anonym anonym - 30 maj 2018 23:30

i dag blev åter besök för mig på danderyds sjukhus och att allting såg okey ut efter missfallet också så man inte behövde göra något annat.

detta tog ca en halv timme totalt som sagt.

sen hem där jag var in på tallinksiljas hemsida och tittade för att boka en hem resa 24/6-27/6 så att man har tandläkaren .

Kan nu dock inte skjuta mer fram på såna här viktiga saker för mig så är det bara vare sig man vill eller inte.

Men tänker dock inte gå igen samma sak igen när man fick höra om lösa tänder mm och det var rena mardrömmen kan jag allt lova.

Och sen vet jag attan om jag i dag kommer till och med hinna med att ta en dejt eller eftersom jag ska packa också så klart inför i morgon också.

eftersom vi åker till sommarvillan då också.

plus att vi har ett möte på förskolan också på morgonen med hur det går för mitt lilla   

hemma sen kollade jag på båt biljetter sen efter detta kom min syster förbi också så blev att prata en liten stund innan man fortsatte med sitt egna också som då var att bland annat åka ut till värtan och sen kolla på mitt konto hur det ser ut med pengar där också.

skulle ut till värtan för att betala min hem resa men också bland annat för att jag blev lite snurrig över vissa saker också så klart.

men fick inte ordning på nånting och tur var kollade jag på mitt konto innan också om jag hade pengar på det som jag inte hade alls.

som nån mupp har dragit eller dom här på gatan för olika företag vart med om 2 företag går ej in på vilka men som började totalt dra nästan 700 kr i månaden så det fick räcka.

Men angående busstrafiken till frihamnen måste jag verkligen säga att den var dålig vid central stationen så var det bara att kliva av och ta tunnelbanan sen till gärdet.

och efter mitt ärenden dit på terminalen så då skulle jag ta bussen hem och då stannade den på vallhalla vägen som slut station sen byta buss till 4.an i stället och detta stressade mig lite också eftersom jag skulle hämta mitt lilla  

så sl är ett ända stort skämt för mig just nu när dom inte äns säger något i högtalaren på bussen eller att det står på displayen angående om bussen till frihamnen nu var respektlöst måste jag säga .

och klockan hade redan hunnit bli runt 14:40 när jag nästan kom till mariebergsgatan som jag skulle till och efter det gå hem lämna väskan.

sen på kvällen var det bara sätta igång och packa in för finlands resan i morgon.

syrran ville att jag skulle komma över på kvällen men kände bara nä orkar inte måste få reslistan och såna saker klara också vi kommer ju ändå ses i morgon i allafall som sagt.

Av anonym anonym - 29 maj 2018 23:00

   

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards