Alla inlägg under maj 2022

Av anonym anonym - 31 maj 2022 23:50

Vakna halv ått precis e
Dag i detta väder men jag kände mig också md vakna halv åtta tillsammans med minis.
Använde i dag solfläcks krämen då hoppas den funkar nu.
Sen har det har dec regnat hela dagen & nör vi hämtade stor trollet också.
Annars lugnt hela dagen här.

Av anonym anonym - 31 maj 2022 11:49

Skulle börja i går kväll med denna men när jag öppnade korken så började den vissla till så bestämde mig för att börja i dag och var nog ett bra alternativ.
Var på apoteket i går och kollade in på pigment produkter.
Fick tips & bestämde mig för prova denna.

Hur det fungerade kan jag inte svara på ännu eftersom jag starta med denna i dag så.
Men konsistens var väldigt mjuk/len /lätt det är vad jag än så länge kan säga & nästan som en solfjäder när man la på denna kräm.

Som är för morgon/kväll

Av anonym anonym - 31 maj 2022 00:12

Sov till halv åtta precis som minis gjorde också .?
Stor trollet kom in & gjorde världens hallå också för att jag skulle vakna ocksp.
Underbart väder en stund också.
Sen våran nya städerska dock inget anitra g hade inte den glada energi. Ssm hhhhhh

Av anonym anonym - 29 maj 2022 23:45

Det var dansuppvisning med stor stromlet i dag .
Dans uppvisning i nacka aula plus
En grymt bra föreställning av denna
offrade zumban passet för mitt stor troll.
Det borde min sambo lära sig också att man måste offra sig i bland angående barn/sina aktiviteter.
Men annars gick allting bra i alla stor trollets farmor kom också & tittade på dennna tror att föreställningen hette hissen där det utspelade saker på olika våningar.
Minis var också super duktig under föreställningens gång också måste jag säga att jag tyckte.
Nu är det bara att vänta till den 4.6 juni så är minis gudmors dotter som ska uppträda i stället.
Så det blir kul också som sagt så får man se om stor trollet kommer med eller inte.
Tänkte försöka träffa stor trollets gudmor i samma veva eftersom hon bor där.

Av anonym anonym - 28 maj 2022 23:42

trodde det var söndag när jag vakande i morse åt frukost satte på tv.n började känna min rastlös började komma utom ordentligt också.
jag var grymt sugen på åka till Ikea & kolla på liten fusk blommor.
men tog mitt beslut i fånga & bestämma mig för att baka nu denna tårta som då är för morsdag & sen för att sonen fyller ett år kändes & sen för sonens dans föreställningen som är i morgon tänkte göra 3 flugor i en småll också .
testa ett annat recept på detta än den tidigare receptt som jag misslyckades med sist men hittade nu ett bra recept men ska smaka på Bottnet först & hur den blev innan jag kan ge ut recept på det & sen få hela tårt dekorationen klar också det enda jag tycker kan vara svårt eller är det är att få ett jämt botten från alla kanter också men ska testa andra tips & sen att ge detta så att ni vet som vill testa på detta.
var snabbt till butiken i dag ocldå killen fick köpa ett nytt tårt form til mig.
Blir spännande att prova hur denna blir .
Förutom detta tagit lugnt busat med minis & min större son också men han har reta killen som vanligt också tyvärr förstår ej varför eller.
Men en vill att den större förstå /lära sig att det inte är ok.
Sen kollade större sonen på Nicke nyfiken men på finska så fråga varför minins inte får så då rikta han sig mot mig men det var minis jag syftade på.
Detta sårade utom ordentligt mig så när sambon hade gått så började jag tyst gråta för detta sårade mig undra med tanke på att vi har finska i släkten.
Annars bra dag har det vart förutom varför att sårade mig angående finskan som minis absolut ska lära sig hur ska det kommer annars gå fram över plus att jag också ska försöka lova mig själv & större sonen.

Av anonym anonym - 27 maj 2022 23:39

Jag sov till 07:40 sen var jag pigg & min lilla minis & Sambon vaknade ungefär runt 09:40 men jag kunde inte somna om så jag gick upp & var på wc.n s sen lagade frukost till mig efter att min större son hade har hade lite saker att prata om också.
Det regnade hela morgonen egentligen i från 00:30 kom regnet smattrandes mot fönstret som jag låg & njöt av också tills att somnade & killen var tyst från sitt snarkade som gör min vansinnig & galen känns det som helt ärlig önska han kunde ta detta på allvar & förstå vad han utsätter mig & minis .
Det regnade hela för middagen också som sagt så bestämde vi oss för att dra ner till stan & bara strosa omkring där .
Vi fick problem med min större som skulle bråka bara för Mimmi inte hade gått ut på ärenden med vi hade bestämt att mötas upp ute när det var uppehåll ute.
Sen drog vi ner till stan & åt lunch på stads teatern för min del sushi precis som minis också äter & sen räkchips som han också visst tyckte om.
Sen hem efter detta & bara ta det lugnt & sen lite mys på kvällen också.
Sambon drog direkt av nya underkläderna jag köpt i går som jag hade lagt upp på bild i går när vi hade kommit hem.
sen kom lite åska också som jag är som jag är rädd för också hörde detta på en gång också.
Angående myset så använder killen regnrocken som jag kallar kondomer för bättre ord också.
Tänkte be honom om ett test eftersom jag avskyr dessa regn rockar att göra ett test med/utan för att expremiters vad jag tycker är skönast /skönt utan/ med regnrock.

Av anonym anonym - 26 maj 2022 23:57

Följde med mot min vilja till Eskilstuna tycker nu mera att det är så jobbigt att åka tyvärr.
Först att man måste åka bil & som känns som evigheter att ta sig dit, och sen efter det så massa packande för minis saker.
sen efter detta har jag min socialfobi som gör sitt också vilket innebär att jag inte kan vistas med vilket folk som helst utan att social fobin kommer och som gör att jag känner .
Trist men sant om man tar & säger så på den ärliga sättet.
sen vet jag också att man inte ska åka för långa vägar men bebis eller för ofta eller .
men skit väder har var började innan vid Södertälje ungefär & höll på så hela turen
fick många Flashback av saker fick jag där i från också samtidigt också.
Så efter att vi hade vart hos hans pappa och vinkat av där blev det en sväng till tunapark och käkade & kollade lite runt i butiker och lite oväntat också så hittade 2 par över/underdelar snygga kunde inte bara låta bli att köpa dessa eller så köpte o min storlek med tanke på mycket gnäll jag fått av sambon här .
Sen ut &,fixa båten som gick ganska snabbt också vinkande till den här kompisen som jag träffa en gång också men vi hade mycket gemensamt med också så vart nog därför vi klarscha ihop bra också.
pratade med sambons brors tjej när vi hemma som jag kände var smått otrevlig mot också när jag sa att vi hade vart o sagt hej.
Men nu kom det mysiga Regnet hit och smattrar mot fönstret.

En super god halloumi burgare och beanisae sås kändes som hem gjord helt ärligt.
väldigt mättande också var denna mat så fick minis pommes & bröd av det han ville ha & äta mycket också.

Jag är super nöjd med dessa underkläder.
inget som jag eller ångrar .

Av anonym anonym - 26 maj 2022 00:17

Sov gott minis väckte mig några minuter innan 07:00 hörde då jag går nu.
Killen ringde runt nio tiden var detta berätta att jag kände mig som en zombie grymt seg mm.
Kollade på Messenger också då hade killens bror skickat ännu ett barnsligt meddelande som man fatta noll av ockdå som sagt.

Fick ett sånt här
Vart ihop med en psykolog
Vart ihop med en gynekolog
Sist en frimärke på posten

Vad är det som var som skoj Meddelanden

Så skickade lugnt meddelande att jag inte
Att jag int

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards