Alla inlägg under maj 2019

Av anonym anonym - 28 maj 2019 23:45

hade ett anfall i natt men det var i allafall väntat av att jag också skulle få hade mina misstankar om detta.

har vart väldigt trött i dag och sovit i soffan ett par gånger under dagen också.

var snabbt till vällingby också och rättade till namnet  som visst hade blivit fel älsklingen var lite orolig  men det för man när det här företag som ska skicka älsklingens paket  att nu var det då efter namnet som visst var fel  på eller närmare fel.

men men vill vara få detta klart nu så att det kommer hit nu hans saker.

men annars bara tagit lugnt hela dagen också.

 

Av anonym anonym - 27 maj 2019 17:41

 

pådagen började bra och h.l väckte mig  och jag var på bra humör också tycker mycket om hon trevlig att prata och trivs i hennes sällskap jätte bra.

hon är rolig och det tycker jag om mycket gemensammy också för den delen.

det är väl det att hon några år äldre än mig också och brukar lättare allt komma överäns också med.

inget fel på den andra tjejen eller men förutom det vi har gemensamt är barn i samma ålder och sen gymmet medan hon och systersonen har mycket gemensammt.

sen pratade jag med mitt lilla ❤️ och mamma också  en stund  och när det var klart så då att ge sig i väg till vällingby .

köpte mig en ny bh och en ny bikini till mig.

och på kvällen kom det ett mail från detta företag  som älsklingens paket levereras i från  där dom skällde ut mig som att jag hade vart dum i huvudet och inte klik så jag tog riktigt illa vid .

men kränkt och sårad kände jag mig bra.

Av anonym anonym - 26 maj 2019 23:45

jag vet att jag har vart en aning seg på att snriva dom här dagarna men mycket ha att  föra med att min vrist inte mår bra och sen den här  från det här företaget som nu nästan så att jag har knappt nått bra humör .

vill inte rikgt gå on på detalj .

senRe tillfälle .

men nu tillbaka det med Tt skt

Av anonym anonym - 22 maj 2019 23:45

har varit dålig på att uppdatera dom  här senaste dagarna tyvär. har vart lite grinig irriterad jag åkte på en stress så att det hette duga pga av en person kan lalla honom r.d så  ni inte tror det är min lille.

men r.d friade till mig som chockade mig  och dagen där på så skulle han allt komma hit och hämta mig  för att vi snulle kolla på ett nytt hem i florida  som skulle vara nån lyx kåk också så klart.

så att jag till slut säga i från och som visst störde honom också som jag förstog det hela.

men han gjorde mig väldigt stressad i allafall och som gjort att jag har tänkt mer på mig själv också som då är nått jaftt .

Av anonym anonym - 20 maj 2019 23:45

sov rätt gott gjorde jag och i dag tog det lite tod innan c svarade också  i dag.

och mitt lilla troll kom in till mig också när han hade vaknat också som önskade sig smörgås med aoli på och sen ett glas mjölk ville han ha av 

mig och mammsen lagade gröt men han upp båda sanern också.

och allting gick bra när man lämnade honom på dagis.

själv tog jag en  tripp in till stan en stund.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards