Alla inlägg under april 2018

Av anonym anonym - 30 april 2018 23:51

 

Av anonym anonym - 30 april 2018 23:50

sov som en stock i natt tros att jag vaknade till runt 02:40  och att jag hade mobilen brevid mig ännu en gång andra natten i rad blev detta nu också.

har bland annat börja blogga när jag nu gått och lagt mig trots att jag har lova mig själv att hålla mig till datorn egentligen.

men i dag valborgsmässoafton känns sjukt hur denna månad har gått så fort egentligen också känns som det bara är början ännu på april tycker jag.

men efter frukosten /lunchen så gick jag och mitt lilla ❤️ Ut till parkleken i rålis men tog sin stund att att komma i väg dit i och för sig .

han ville ha mat och han skulle bytas blöja på 1-2 gånger pga att han bajat i blöjan.

sen skulle han möta upp Mimmi så då kom i väg men när vi precis kom ut så då ropade hon och vi bestämde att jag och ❤️ Skulle gå i förväg till parkleken.

till slut kom mammsen så efter en stund gick vi till paveljongen där vi bestämde oss för att  ta en fika som på bilden kladdkaka och kaffe med mjölk.

Slutade med att vi fick köpa en till kladdkaka för att ❤️ Ville ha den första själv så klart så vi köpte en till.

tur var solen framme men vinden var kylig  tyvärr så vi gick hem via Fridhemsplan .

sen hemma sen runt 16:30 ringde min syster mig undrade om jag ville komma över en stund och hälsa på en stund o 

som jag tog och gjorde också  lite tveksamt men kände samtidigt att kolla läget hur det stog till med henne.

så som jag gjorde var nått jag ej ångrade eller.

men vad som imponera blev  jag.

det var en person förändring  lunch han städa han lag glad och pratglad jag var inte alls lika obekväm tidigare gånge.

vill ej få in på detaljer för deras skull ..

dock irriterad när ❤️ Gudmor ska hålla på dömande av nått hon inte vet nått om.

 

Av anonym anonym - 29 april 2018 23:43

     

Av anonym anonym - 29 april 2018 23:42



mitt lilla ❤️ Väckte mig i dag ville se Nicke nyfiken har blivit hans favorit nu mera som jag förstått detta.

men när ös regna 😕 och där rök mina planer för gymmet i dag också som gjorde ändra helt o håller att jag blev hemma från sats brommaplan.

fick på mig kläderna runt 11:30 och fortfarande  ösregn.

och funderade lite på vad man skulle hitta på i dag  i stället.

hade jag haft pengar så skulle jag ha följt med lilleman för det ville jag men när man ej hade pengar för att man har en så fjantig förvaltare som tror att 700 i veckan haha 👎👎 men gör det inte.

så att jag blev hemma .

när renget hade Lungt sig då dä att mina hem nycklar var i skötväskan 😱😱 som mammsen självklart hade tagit med Så vad handikappad ms

så jag dammsög så hade jag det gjort också.

 

läsa lite laga mat så att det fanns också y

Av anonym anonym - 28 april 2018 23:15

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards