Alla inlägg under december 2019

Av anonym anonym - 31 december 2019 15:30

nu års afton i dag vad har dea år tagit vägen egentligen helt ärligt .

en dag som gjorde att jag inte vart ute alls på dagen och då när jag skulle så skulle mammsen vila.

så har lekt mycket med k

lill trollet

Av anonym anonym - 31 december 2019 08:45

i dag ny års afton vad har hänt med detta år & var har det egentligen tagit vägen..
sov gott i natt och faktiskt någolunda tidigt också gjorde jag.
i dag vet jag ej hur planerna ligger till förutom det jag glömde i går betala båtbiljetten så det är gjort.
kommer ju nu att boka in biljetter för ett par månader framåt.
nu när det är som billigaste också så klart.

Av anonym anonym - 30 december 2019 00:44

säger först och främst respekt till er som är troende jag har full respekt för detta.

men det här som jag kommer att berätta om blev ett stort skämt i mina ögon och varför det blev det så är för att den här personen började trackasera mig ordenligt.

han frågade om jag var religiösa troende ateist mm.

och det är detta som jag verkligen respekterar er som tror på gud etc etc.

men den här personen kändes som att han inte tig mig riktigt allvar .

när jag nämnde att jag sista gången hörde religion kristendom mm var när man ännu pluggade, och vad som sagt sägs och skrivits mm.

men han började predika om det ena till andra visste knappt  vad han pratar eller förstog vad han egentligen ville eller .

det är ju svårt för en att veta att vad han ville.

men blen till jag har .

ju inget vt

Av anonym anonym - 29 december 2019 23:55

vaknade i dag halv tio alltså vet inte kliva upp sju nä om man inte ska i väg nånstans eller som lilleman till förskolan.

men som har ledigt nu under julen/nyåret så är det ju självklart att man passar på att ta själv lite sov morgon och laddar upp batterierna ordenligt också så klart.

plus också ska nu hålla mig till gå ner i viktplanen och sen komma ordenligt i gång med gymmet äta onyttigt väldigt sällan.

men i dag vaknade vi halv tio och kom på just hon kommer ju och kollar på vagnen klockan 11:00 ( cirka) kom ett sms om att dom var här runt tio över elva.

men vi hann äta frukost och göra oss i ordning också.

och så kom dom hit och kollade.

hade med sig en jätte söt liten bebis så att man nästan höll på att svimma .

men allting gick bra och dom köpte vagnen också så gav den sista delen av skulden till morsan och sen räkna i hop lite av vad som skulle läggas undan och sen vad som kan användas också .

för nu ska jag verkligen komma i gång med sparandet på mobilen o samtidigt reserv pengar också så att jag alltid har hemma och sen skriva upp i min ekonomi bok också som som nu ska bli min bästa vän också nu mera om jag ska klara det här med en gång i månaden och hålla mig till det också.

så nu ska jag verkligen kolla vad som ska bort ska ge några saker en chans till men det är det ända.

men så det har jag hållit på med i dag resten av dagen här uppe i lägenheten  och sen så har  jag källaren arr kolla i också vad jag har så ska jag försöka sälja det som inte går ta med till loppis som sagt.

sen får man väl se men allt det betydelsefullt sakerna kommer jag allt att behålla också.

vet att jag ändå kommer att köpa nya kläder också som exempel lång byxor och sport bh nya pyjamas byxor sånt som man behöver praktiska förvaringar att ha i klädskåpet mm.

det jag känner att jag behöver nytt av  inget onödigt.

sen på kvällen hörde sötnosen av sig också var skönt o veta att han ännu är i liv också.

Av anonym anonym - 28 december 2019 11:05

så här såg det ut från början när jag skar fast nu är styng men om man tänker utan dessa styng.

Av anonym anonym - 28 december 2019 00:00

hade en verkligen en ömmande tumme hela i stort sätt.

och kunde sova till och från också gällde bara att försöka lägga armen /handen på nått sätt så den inte blev för ansträngd eller på någotvis.

men i dag på morgonen så kände jag verkligen hur strandsatt jag var i det hela också.

mitt lill troll har frågat mig hela tiden om jag har ont 🤒 eller om jag är ledsen ☹️ så fort han frågade något om tummen.

för det svider ju när man petar till i misstag eller kommer åt såret på någotvis.

så i dag har man verkligen inte haft några speciella planer eller som sagt förutom med lite skräp och saker som skulle slängas bort.

förutom fick ett svar av en tjej på annonsen på vagnen som jag har satt ut i dag.

först var det en tjej som försökte få den ner till 1500 och blev nästan irriterad till och med men sa till henne att jag hade hitta nån annan köpare som acceptera summan på vagnen som jag hade satt ut också.

men lyssnade inte på vad man hade att säga precis.

skulle aldrig i mitt liv lägga ut 1000 spänn på en sån här fin vagn som mitt lill troll hade.

kanske om det redan hade vart en begangad så då hade jag nog gett 1000.

 

Av anonym anonym - 27 december 2019 20:54

från nagelbandet till tummspetsen blev såret.visst har gjort mig illa tidigare men när jag såg det här det fick mig allt att kräkas nästan men hur slamsorna nästan lossande.

så här efteråt ska i morgon ta och byta plåster.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards