Alla inlägg under augusti 2016

Av anonym anonym - 31 augusti 2016 23:52

Hejsan hoppsan!
2 jobbiga dagar måste jag säga.
För mig och tog mitt beslut inget dåligt samvete eller ånger kommer direkt i från ??.
Sonens gudmor var här och hämtade sina lingon plus bjöd på frukost också gjorde jag lite frukost sällskap.
Gav mig lite tips angående lilleman eftersom min mamma nu ska snart tillbaka till Finland och få in allt i för vintern.
Och att det kommer att gå bra och att jag ska tänka på lite på speciellt sätt också så klart.
Och sen drog upp den här killen som aldrig passa mig eller fick känna från grund och botten och som nu gjorde att jag tog mitt beslut angående vänner och viktiga vänner.
Plus svartsjuk allt man sa var bara lögn fast det inte var det.
Att förlora vänner pga psykopat i stället för att ge saker tid så skulle det vara pang på och aldrig lära känna personen i fråga och se vad det hela leder till också.
Och den här gången klicka det inte alls och kändes inte äns bra nånstans.
Köpa in sig i min familj via min son för att komma åt mig som jag ej kan acceptera till eller.
Han har sett mig som flickvän medan jag sett honom som kompis hela tiden.
Hamna i säng som jag ångrar tur har det bara vart 2 gånger och inget mer.
Aggressiv mot mig och hota många mina vänner också.
Tyvärr jag eller kan acceptera till 100% .
Men nu är det här över som sagt och glad för också.
Ångrar att jag träffa honom igår o i dag.

Av anonym anonym - 29 augusti 2016 23:08

Är nu på silja serenade ! Som jag skrev då på dagen att det skulle bli skönt att få komma hem .
Till gosen som jag ser fram mot att göra till 100% också efter lite tjat på mammsen annars hade man fått vänta mellan 13-17 september som jag inte stog ut med .
Men blev lovad en vecka och sluta med lite fight och tjafs.
Som var för att jag ville hem till gos och starta ett liv med gos och pussla ihop mitt liv också.?
Så eftersom min Mamms var orolig för åskvädret från Sverige skulle komma så åkte vi en dag tidigare i stället
För mammsens del för åskan som skulle börja 21-00:00 .
Och för men del var det för gos och hans skull.????
Även från massa otrevliga sms igår som jag fick som jag sa på skarpen till slut också med också.?
Som dagen där på bad om ursäkt för och insåg vissa saker inom detta som jag blev 100% glad över också.????
Fick gulliga medd på dagen etc etc också.
Och så fort man klev ombord på serenade så kom lika otrevliga medd igen som att jag gjorde för att bara vara ute intima saker och andra saker som aldrig skulle falla mig in och aldrig varit intresserad eller av att vara eller det passar inte mig.
Varför jag klev ombord på serenade har med att få komma hem till gosen tänkte till och med köpa något godis men tappade lusten till det när det kom otrevliga medd ingen ?.
Är fan mig ingen bitch eller något åt det hållet jag tar båten för att komma hem och mitt sätt att få komma hem på angående regjulärt bara ha trevligt lyssna på musik husbandet kolla på showerna uppträdanden /familjeshowen/midnightshow .
Men inget intimt blir bara äcklad av tanke att det finns såna som är bara ute efter detta och inget mer det äcklar mig närmare.
Gos är väldigt beskyddande som jag tycker är väldigt gulligt samtidigt och omtänksamt i mina ögon ????.
Och tycker det är både kanon och toppen.
Men visst man blir ju sårad/ledsen arg när man plötsligt får meddelande som man bara blir ett ända stort fråge tecken och vägrar att svara när man frågar och säger allting är mitt fel så då blir jag och fundersam eftersom jag inte har gjort något mot gos ??????.?
I bland kan man inte svara på en gång eller hör det har ju inget med att göra att man igonerade för det har aldrig vart.
Antingen har jag ju haft med min älskade son att göra och inte haft nallen med.
Eller här ombord på färjan så kollar på någon show hög musik också.
Så får man skit för det stället.
Är det mitt fel att jag har en underbar son på 1 år?
Är det mitt fel att musikaler/shower har hög musik ?
Och får höra det av den man älskar till 100% att det är mitt fel som det absolut inte det vet ju alla som känner vare sig min familj/släkt/vänner.?
Visst gosen är viktigt för mig till 100% men då ska man ju inte behandla den man älskar på detta sätt med höga krav aggressioner som går ut över mig som han älskar mycket sårande.
Och det som gör mig ledsen sårad är ju att allt går ut över mig ??.
Jag har ju vart med om sånt här tidigare men trodde han skulle bli glad av att man kom hem mitt ??????.
Men dags att ta itu med sina bekymmer det önskar jag att gos gjorde än att sårad mig och sonen.





Av anonym anonym - 29 augusti 2016 19:59

Hejsan hoppsan
På väg mot Sthlm och silja serenade .
Vi var några minuter försenade men gjorde inte så mycket var nån bil till som var det.
Men har käkat veggoburgaren som var lika god.
Tagit en kopp kaffe också och shoppat nu väntar jag på familjeshowen ska jag se

Av anonym anonym - 29 augusti 2016 12:17

Hejsan hoppsan
Vi hade boka biljetter till i morgon men efter lyssna på väderleken ändra vi oss och åker i dag i stället med förkylningar och saker.
Men blir skönt samtidigt också så klart.
Dom hade utlova åska i kväll och skulle pågå till midnatt därför bestämde vi oss för i dag.
Så har nu packa ihop ska slänga den gamla stroganoff såsen och morgon drinken som har farit illa nu.
Sen ska jag stänga av kylskåpet också. Så det inte står och surrar i onödan eller.
Men börja regna nu i allafall .
Ska ta ner till bilen allt nu
Puss loggar in senare om Wi-Fi lovar det.

Av anonym anonym - 28 augusti 2016 11:45

Hejsan och hallå!
Nu kan man allt säga att det är höst här i Finland och går nog inte säga något mer än det eller precis.
Åkte på en förkylning igår så i dag är mycket te drickande som det allt blir också nu och försöka spara på rösten som det gott det går också tills nu
På tisdag också så klart när det blir att beställa saker också så klart mat bland annat är det ju kanske någon drink också så klart om jag är sugen på det så klart.
Men eftersom jag har min skrutt med så får man se hur det blir.
Har ju mammsen med också, men nu blir det i alla fall att åka hem och
Jag och skrutten blir hemma nu med pappsen så får se hur det går med tanke på min EP också.
Men borde vara grönt nu fick ett EP anfall i natt så som var 5 minuter rätt kort med andra ord om man säger så
Så borde gå bra nu.
Får se om jag badar bastu i kväll eller inte men blir en Time out med lingon plockandet i dag och tar det sista i morgon under morgon/förmiddagen.
Så det blir i allafall en vilodag.

Av anonym anonym - 26 augusti 2016 21:14

Hejsan och hallå!
Har i dag så har jag plocka c:a 1-2 liter lingon som ska till sonen gudmor,men man får verkligen ett helt lugn i kroppen.
På något vis,så blir jag till fredställd av sig av också.
Men haft en mysig dag skogen också har det varit också för min del.
Och har plockat säker plockat c:a 1 liter svamp och då räknar med all svamp också sopparna och kantarellerna.
Men annars har jag rätt tråkigt här också annars längtar hem till gymmet och pojkvännen också .
Men känner att jag har börja bli förkylning får hoppas att min förkylning inte bryter ut nu tog ett bastu bad så får second det hjälper något sägs det ska det ska i allafall.

Av anonym anonym - 25 augusti 2016 21:12

Hejsan hoppsan

Vakande halv elva i dag ändå hade jag satt i gång klockan så begriper ingenting som sagt.
Har i dag haft en vildning här som min son har blivit.
Rusat fram till mammsens blommor rivit upp dom och kasta mat på mig också så jag fick räkna till 10 hela tiden hur roligt är det.
Så nu är han verkligen i trots åldern också kan man allt säga lite oroligt för hur det kommer att gå för oss på hem vägen sen med honom också eftersom han är så här nu ?? .
Har i dag annars plockat lingon ska fortsätta med det i morgon och hoppas på en massa lingon då också.
Har ju lovat sonens gudmor lingon också så klart.
Och försökt gosa med sonen som har vart avisande med detta förutom på kvälls kvisten också.
Och ett bastubad på kvällen.

Av anonym anonym - 24 augusti 2016 20:50

Hejsan hoppsan
Är nu tillbaka till min älskade son.
Som blev över lycklig att se mig igår när baltic prinsess hade anländt Åbo .
Sov jätte gott i natt trots tankar på en gradivitet, men man får se.
Har i dag plocka 2 hinkar med olika goda sorters soppar smörsopp apelsin sopp mm.
Lekt med sonen som har blivit helt vild av sig kasta mat precis över allt också.
Men lugn och skön dag här i svamp skogen.
I morgon blir det att börja plocka lingon till sonens gudmor .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards