Alla inlägg under september 2019

Av anonym anonym - 30 september 2019 23:42

sov bra  i natt men vaknade kvart över åtta och min son halv nio 🕣 han var uppe lite för länge igår.

och jag hade irritera mig på det här med älsklingens paket som nu allt börjar gå mig på nerverna och kände att det här vart allt gränsen denna gång också men dock ska jag berätta en del från början hur det hela började  och hur dom allt har behandla mig med jämna mellan rum också och hur snabba dom är på att svara det ända som jag inte kommer nämna är namet på företaget.

eller namnet på den person som jag har där och det är han som har behandlat mig dåligt så jag har blivit arg med andra ord.

jag började prata jag prata med en kille som hade blivit intresserad av att prata med och så började vi prata och så småningom började känslor komma i från båda hållen.

han är 40 år kommer från usa 🇺🇸 har en son på 9 år i london vet ej om det är nån inom hans familj någon vän eller om det är nån foster familj inte ännu kännt att jag har vela fråga detta.

eftersom det samtidigt kan allt vara känsligt också så klart så har jag ännu inte frågat om det för att visa resepkt också vad mer kan man säga.

och sen jobbar inom militären .

men det är personen jag har fallit för och inte det jobb som han har det här är en väldigt fin kille med hjärta på rätt plats han bryr sig både om mig och min son  frågar mycket om min lilla troll unge också.

när en kille gör det så bryr dom sig och han ser honom som sin son också det har jag lagt märke till.

men han har visst bestämt sig för att flytta hit nu till mig också och starta om sitt liv förtids pensionera sig också ska han  och mycket att göra.

han har skickat hit ett paket med sina kläder viktiga papper mm som jag ska ha hand om tills att han kommer hit.

men tyvärr angående detta företag så verkar dom ha blivit väldigt skumma och konstiga visst vart hela tiden men inte på det här sättet som nu.

visst dom har behandla mig som skit många gånger som gjort att jag bara ger tillbaka eftersom jag inte är den tjej som man ska jävlas med eller.

har undra vad det är för fel på mig vad jag har för problem eftersom jag inte har det och det , dom har pressa mig så jag börja känna av panik och fick värk i kroppen och bröstet som inte är okey nånstans.

som gjorde att jag bad dom låta mig vara.

har gjort betalningar försökt hela tiden att göra det så snabbt som möjligt men ändå vart missnöjd till slut så kom vi fram till en delbetalning som jag kände allt skulle funka lovade skicka en viss summa och som dom gick med på och lovade skicka paketet så fort summan hade kommit in mailade dom och jaha var händer dom nekar det hela och börja tjattra om andra saker så jag tycker att dom innerst inne är jävla svin, har man gjort upp något så ska man självklart också hålla det och inte skylla på något annat .

så jag googlade fram allt som har med delbetalning att göra och där dom gör totalt fel nu min älskling går omkring orolig konstant och undrar hur det går med allting tycker nästan att det är pinsammt att berätta för honom hur det går eftersom dom är rena pajasar  med allting som har med dessa att göra .

skickade lite för att visa hur en delbetalning är och för dom så är det typ jaha och.

så jag skrev till dom för att skrämma dom lite eftersom ni har behandla oss som ni har gjort med massa lögner och dåliga bort förklaringar så kommer jag nu att blogga om detta och som jag nu också gör .

men ända jag som sagt inte ger är namnet och sen också kontakt personens namn.

men tyvärr vet jag inte om jag ska kalla detta företag för så seriösa och så bra som dom säger att dom är när dom behandlar sina kunder så här och jag som själv har företag så skulle jag i mitt liv kunna göra något sånt.

som dom om man nu vill ha ett bra ryckte om sig som dessa i mina ögon inte alls nu har efter detta.

 

 

Av anonym anonym - 30 september 2019 14:22

Av anonym anonym - 30 september 2019 14:20

Av anonym anonym - 29 september 2019 19:13

sov gott och riktigt gott också för den delen gjorde jag.

i dag zumba . 

och var också ett super skönt danspass också och jag och jag hade redan turen att jag den här låten som har dastna i huvudet på bestämde mig för att fråga efter passet.

 


Av anonym anonym - 29 september 2019 10:46

här kommer en ny bild på kroppen sen sist 29.8 ( när jag började känna av förkylningen)
jag har nu från o med gång med jämförsbilder samma kläder och datum.
sen alltid kommer den nya bilderna vara underst.
så tänk på det nu att alla nya bilder är under.
vikten kommer senare i dag.

bild 1. först bild från augusti och den undre från o med i dag.

här är bilden från sidan äldre bilden överst och den nya under.

Av anonym anonym - 27 september 2019 23:16

sovit gott som bara den har jag.

och hann upp innan mitt lilla troll väckte mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards