Alla inlägg under november 2022

Av anonym anonym - 30 november 2022 23:19

Jag lämnade lilleman på förskolan fick lite ont i mamma hjärtat samtidigt också.
När jag såg honom stå & gråta rejält utom ordentligt också.
Detta kändes i mamma hjärtat helt ärligt också .tog en kopp kaffe när jag kom hem också efter lämna lilleman på förskolan letade efter en adventsljusstake men kom på att den hade gått sönder precis som den andra som jag hade i köket också & var dags rummet så bestämde mig redan i går att kolla runt i lite olika butiker sen till slut kollade jag in på rusta & hittade kollade hur många dom fanns i går också.
Så jag & min vännina/ barnen gudmor fråga om jag ville komma med till brommablocks i dag som jag sa ja till bland annat för att kolla om jag kunde hitta skor & sen också få tag på dessa adventsljusstakar också.
Så var in i butik o butik som öob sen var det också Ica maxi .
Men tog & bestämde mig allt för rusta eftersom dom hade billigaste varianten där också till och med.
Så vi fixade allt & kom på det här med rakhyveln & rakbladet som jag hade slängt så bestämde mig för att köpa en ny sån variant också bara hoppas att han blir glad för denna också så klart.
Vilket gjorde att mamma fick hämta minisen i dag också.
Tog en bild på nya adventsljusstaken också & hade verkligen tur också för sambon hade inte ännu kommit hem när jag tog fram sakerna & ställde dom vid fönstret.
Men i morgon blir det att packa in lite julklappar också.
Och sen också sätta upp granen & klä den men inte så lätt långt ner på kvistarna med tanke på min lilla minis.

Av anonym anonym - 29 november 2022 22:22

En trött snorig och krasslig men mycket bättre nu än tidigare dagar.
Har somna fram för 2 kvällar i rad också till och med.
Det var meningen att jag och en vännina skulle till stan men vi båda tyckte att det var inget kul väder för detta eller precis.
Så bestämde oss för att gå till maxi där jag bestämde mig för att köpa en ny adventsljusstake i röd men den var slut nu fanns i vitt & inget som jag var pigg på eller .
Plus att jag också ville vara nära den här familjemedlem också som hade gjort sin op också.
Minis krånglade lite på morgonen också till skulle vara en spagetti gubbe både när man skulle byta på honom klä på honom dag kläder & ytter kläder .
Men vart en lugn dag i dag i dag har det allt varit i Allafall.
Satt upp eller börjat starta med att sätta upp ljusslingorna och stjärnan adventsljusstake i sov rummet och i morgon klä granen tänkte jag mig eller På torsdag & ta bort en massa skit som står mot väggen har fått nog av detta helt ärligt.

Av anonym anonym - 28 november 2022 23:27

Det blev en lång dag här & samtidigt ha mobilen brevid hela tiden också i dag också.
Vad & handla mat innan bvc & att minis hade fått sova också som var från 10:30 - 13:30 på ett ungefär .
En familjemedlem skulle göra op en för respekt så går jag inte på vad det handlar det skriver jag vara i min dag bok som sagt.
Så minis har fått vara ledig i dag & eftersom det var bvc .
Innan bvc var vi till butiken och handla så att man hade mat laga också .
Fick lite dåligt samvete hämtade min stora från skolan 16:00 & sen lämna honom på dansen & där kom det som jag hade allt förvrängt att jag också kunde se showen men samtidigt ville jag vänta till att få se den på en stor scen i stället .
Men passade på att gå till Åhléns under tiden också som sagt.
Familjemedlem fick sin op ganska sent än var det var beräknat angående på bvc så fick jag reda på att dom skulle stänga den här som vi nu går på det kändes ganska jobbigt har ju haft både min stora & lilla på denna bvc så det kom som en chock det här.
Så nu blir det att söka efter en ny bvc då tack & och lov också.

Av anonym anonym - 27 november 2022 23:27

I går kom min småförkylning det kan man allt ta & säga att det var.
Jag skulle ha egentligen på zumban men känner att jag var för trött & ingen energi eller som sagt.
Om det går så kommer jag att träna i veckan för att kompensera det hela också så klar också måste nu verkligen allt ta & komma i gång måste jag säga och att minska igen på sötsakerna också så klart.
Har gått över styr helt ärligt igen så ska sambon ha glass så tror han att jag och vill ha detta och samma sak när det gäller godis också med att ställa fram en helg fruktskål med godis än att tänka på konsekvenserna som sagt.
Så vart hemma hela dagen i dag och sen också med lilleman man .
Sambon tog hjälp av en granne i dag med bokningen hem från tenneriffa också eftersom han är engelsktalande också.
Så löste sig allting också till och med som sagt.
I morgon blir det allt en lång dag för alla i Allafall för mig & barnen blir det detta.

Av anonym anonym - 26 november 2022 23:21

Jag sov gott tills att jag fick världens dunder väckning på mig i morse.
Eftersom sonen sa att skulle till skolan & lämna detta som skulle på försäljning .
Jag kände mig helt slut i morse & trött kände att nån timmes sömn skulle ha behövs också till och med.
Men gick och skulle börja planera in det sista av frosting på cupcakes som men dom blev till vanliga utan något sådant men gick bra det också till och med som sagt.
Så vi blev där ett tag på morgonen tog en fika och tog en sån här finsk julstjärna tror jag dom heter och som inte ens var färdig gräddad eller så jag fick en ny var ganska besviken på dessa helt ärligt måste jag allt ta & säga.
Sen så blev det att åka ner till stan & kolla på skor fanns ett par men dom var lite små inte min storlek precis var det.
Men var väldigt kallt ute det var och nekar inte till detta eller som sagt sån.
Men marknaden var i allafall väldigt trevlig i allafall det var den.
Sen sambon så han köpte lotter fick vinst på 4 stycken också.

Av anonym anonym - 24 november 2022 23:40

Lilleman var lugn i dag effer att Samson ringde också medan jag skulle klä på honom & blöjan också.
I dag föräldra möte också var det .
När jag kom hem börja jag kolla på flyg resor hem och sen det andra var skor också som jag blev lovad också av sambon också
Hitta 2 fina som jag inte kunde bestämma mig allt för eller.
Fick beslut ångest också skickade runt bilderna också till min vännina som tyckte en färg så lutar nog mot detta också.
När sambon kom så var det typ bara att gå . Var för alla avdelningar som dom har på skolan efter detta till dom avdelningar som alls går på också.

Här är dom skorna som jag har beslut ångest för.

Av anonym anonym - 23 november 2022 23:21

Den här dagen fruktade jag att man skulle få släpa på lilleman med att bära på honom fram till förskolan också om härom dagen när snö kaoset kom också till och med och så fort man ställde ner honom börja han skrika.
Men var enklare i dag i allafall som sagt.
När jag kom till förskolan så hade dom satt i gång jul musik tack och lov var det inte så mycket snö men visst man halkade omkring det gjorde man på vissa ställen det nekar jag absolut inte till helt ärligt och tårna var iskalla också.
Och sen var och handla lite rese mat till lilleman eller närmare lite frukt mums och sen gröt klämisar också ska hitta matklämisar också så att man har med sig allt som kan behövas och sen köpa vatten på Arlanda så har man typ allting som behövs i allfall.
Sen hittade jag en julklapp till sambon som han nog kommer allt att bli glad över också hoppas jag också .
Så hann paketera det till honom & lägga detta i julklapps kassen också.
Sen har den här amerikanska killen som jobbar inom militären hört av sig och typ var besviken på mig men då undrar egentligen för vad har lovat vissa saker men att jag kommer ordna det vis något tillfället men gäller allt att pengar mm.
Och sen har jag 2 barn också att tänka på plus arr detta också kan vara en oseriös person som den tidigare som jag blev kär i.
Har plogats här som en galning också här i dag efter snökaoset som vart här.
Fick världens problem med att hämta lillen som inte ville hem stog och prata med en av pedagogerna som jag har haft tidigare när större sonen gick där .
Och vilket hallå det blev när man tog honom under armen också till och med tills att man kom ut från dagis gården.
Sen hörde av föräldrarna på skolgruppen av sig om jag skulle lämna vänskapsarmbanden på skolan men får mamma göra då eftersom man ska på möte.

Av anonym anonym - 22 november 2022 23:03

Egentligen skulle min son ha gått till läkaren i efter denna fruktansvärda hosta som han nu allt har haft ett par men som nu har upphört.
Så kändes lite dumt att gå dit för ingenting då.
Plus att jag endå inte skulle ha hunnit dit från lindhagens gatan till Flemingatan var det bara snö slask också och jag med sommar skor så var det omöjligt och alla vallar runt om också .
Många som sa för mycket snö eller frågade mig om det var jobbigt när man säg hur man allt kämpade för att komma över gatan.
Sambon lovade i går att köpa ett par vinterskor till mig kom med förslag på ett par om jag tyckte dom var allt intressanta så klart.
Så gjorde detta efter att jag hade kämpa mig hem från Fridhemsplan där jag köpte dagböcker 2 stycken.
Annars hade minis vart på ett ganska hetsigt humör också i dag ena stunden gosig och den andra minuten arg och pågått så hela dagen i dag också.

Köpte dessa på Ica i dag ( inget samarbete )
Eftersom jag allt nu mera har tror hud har det allt visa sig som jag nu först har förstått efter skiten runt ögonen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards