Alla inlägg under december 2020

Av anonym anonym - 31 december 2020 00:30

i dag årets sista dag vad sjukt det känns egentligen.
i dag så tog vi hand om lilltrollet lekte med honom och sen bad mamma köpa det som behövdes till tårtbottnet så det blev mitt projekt då att laga tårtan som tog mig ungefär 4 timmar att göra.
så lilltrollet ett fick hjälpa till lite då och då.
och sen senare på kvällen så blev det dårhus timmen som vi kallar det när lilltrollet är övertrött.
och sen runt 23 tiden gick vi ut till västerbron för att kolla på fyrverkerierna.

Av anonym anonym - 30 december 2020 00:30

älsklingen kom i går kväll och ett lilltroll som som vat väldigt otålig också var han satt och räknade på klockan tills han dök.
har i bland annat umgåtts med lilltrollet .
så började med tårtbottnet och så att kaf skulle ha det klart.
så när jag kände på bottnet så svämmade över i formen på ungen.
så när älsklingen kom så fick lill trollet och älsklingen göra klart det lilltrollet behövde hjälp med.
sen var vi och handla en snabb sväng också.

Av anonym anonym - 29 december 2020 00:30

fick höra i morse att jag var svårväckt.
men vart så trött och sen i lastbilen måste jag jag ha somna bra till eftersom jag vaknade av att jag trodde älsklingen pratade mig men var mig visst som samtals ämne i allafall mörkte jag.
så sov mycket i lastbilen och sen var en annan lastbilschaufför som under lunch rasten grattade till bebisen också jo förstog svabbt det handla om bebisen också.
men har i allafall lyckats få i mig mat visst mer frukt än mat vart det men bättre än inget alls som man säger.
sen på kvällen tog jag ett tidigare tåg flr lilltrollets skull och sen senare på kvällen så kom v så berättade jag för henne om hur jag har mått och varför jag stanna kvar en natt till känner ju att litar 100 % på henne än vad jag gör på den andra .

Av anonym anonym - 28 december 2020 00:15

sov gott som jag förstår saken var ganska lätt väckt o snabbt på fötterna också.
men däckade till några gånger i lastbilen och mådde så jäkla illa så att jag inte har kunnat äta i dag oron för att kräkas också.
så sen tröttheten som jag har också men bara somna till när som helst också.
satt och funderade på varför jag inte köpte denna nack kudde för att ha i lastbilen man hitta en skön ställning för huvudet en stund och sen vaknar av rena nack spärren också.
så måste till rusta och köpa en nack kudde som får bli min bästa kompis i lastbilen plus avbelasta nacken också.
men jag blev kvar i allafall en natt till hos älsklingen pga illamående som man man hade också lika bra det.
hellre säkra före det osäkra och sen också det här med corona skiten också .
så blev en lugn kväll i allafall för min del .
men man hade turen till sov morgon i morse i allafall.

Av anonym anonym - 27 december 2020 00:00

vi vaknade vid nio tiden och jag kände ingen lust på mat alls fick i mig 2-3 bitar malax limpa och inget mer än det.
vi hämtade hem en panda kudde och matstolar och min drömm vagn
så vi hämtade mat stolarna först hem vägen hade älsklingen något ärende till stadium butik så stannade till vid en outlet men han hittade inget. sen in på rusta där älsklingen hittade lite roligheter.
så vi åkte hem älsklingens pappa kom snabbt förbi en sväng lämnade över nån julblomma o alkoholfri glögg.
och samma veva hittade på marke place min bugaboo donkey vagn typ 2-3 saker till vagnen som farraded min hitta för 3500 kr i kungsör också så hämtade panda kudden först där efter vagnen.
ochpå kvälien blev det bubbelbad.
problemet var väl det var en aning förvarmt på tempraturen. i poolen
men skönt när det blev mer sitt bara så mycket jag bara koppla av ,
bara åkpasarna regnskyddet som fattas inom vagn sidan.

Av anonym anonym - 26 december 2020 22:00

vakande halv tio i dag och jag började kolla på bugaboo vagnar som vanligt.
var en hemma dag i dag så blev att kolla på filmen blev jönssonligan den här nya filmen.
den var helt okey i alllafall.
och sen blev det lite serier och nån program på youtube väldigt äckligt program var det måste jag säga.
så det när jag skulle lägga mig så först ont i huvudet och sen 2 minuter efter det så kräktes jag .
och sen kom ett anfall i natt.

Av anonym anonym - 25 december 2020 22:00

sov bra i natt och skönt.
mittt troll kom in och väckte mig och berätta om sin dinosaurius som han var nöjd med.
och som skulle ligga ner bädad hos mig .
men sen fick jag komma upp.
åkte tilll älsklingen runt 12:54 tåget och snöar har det gjort också.
men annars har kvällen vart lugn bara haft slapp kväll.
fick min present av älsklingen som var glads med mumin motiv.

Av anonym anonym - 24 december 2020 23:45

hade ett anfall på natten vet ej varför.
min älskling kom och väckte mig glad och ivrig också var han.
jag lagade mig risgrynsgröten eftersom dom hade ätit redan.
mamma hade en liten glögg fest på gården också en stund medan jag passade på att duscha o tvätta håret.
och bara känna att jag behövde fundera på det här med flyttningen till eskilstuna hur man ska lägga upp detta och hur man ska göra också som sagt.
sen runt två kom tomten hit också och lämnade sin säck med julklappar till lilltrollet också som var väldigt ivrig .
men dagen har vart helt lugn pratade lite med barndoms kompisen hur vi såg på julafton men höll med mig att det som fattades var snön .
och vad hände på kvällen jo det började att snöa till slut dock inte mycket men lite feeling fick kom lite i allafall.
och bebisen har vart i full rulle lite då och då.

lite av julmaten som inte behövde värmas.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards