Alla inlägg under april 2019

Av anonym anonym - 30 april 2019 01:30

bestämde mig går för att komma i väg på zumban i dag för att se hur mina ben tog det så ändra lite tider hos vissa ställen jag skulle till.

ställde mig i vänte kön till passet väntade en stund och gick i väg runt elva tiden.

checkade in på gymmet och hon i recrptionen förstog det var zumban jag skulle och så kom instrukötren också ut sa att det var inte mycket människor så att man skulle komma med in på passet.

stötte på en annan mamma i från förskolan på passet också gjorde jag sa hej till varandra också.

tror det var första gången som jag såg henne där också. men det var bara kul  i och för sig också .

pratade med mitt ❤️ också  på morgonen en stund också  bara skönt att få veta att han är i liv och hur hans kropp mår också .

annats en helt lung dag valborgsmäsdo afton också är det så blir nog en sväng att gå och se om det blir nån brasa.

Av anonym anonym - 29 april 2019 23:45

sov gott som en stock trots nyheten av mitt stora ❤️ i går som kom som en chock med att ha blivit beskjuten i benet.

men sov gott i allafall och vaknade av pling i mobilen och såg att det var mitt stora ❤️ som hade skrivit till mig som första ord good morgning honey typ det jag hann läsa eller kände att jag ville läsa slippa stressa till förskolan och sen klä på sig bråttom mm.

så valde att vänta tills att man var hemma igen som jag också gjorde.

men jag tänker mycket på honom också peppar och håller på för att ha honom på bra humör och sen att han är klar med sitt mission så.

det mail jag skrev så då  berättade jag om min benhinne inflanmation bland och planerna för min dag  som jag planerat in.

och att först och främst vad det då att jag hade bestämt vad jag skulle göra och det ända var då, var motions cykeln i stället men kände vetkligen hur min känsla av rastlös eftersom andra saker inte Bara till rastlöshet så klRt som tyvätr behöver har lite variation på saker.

Av anonym anonym - 29 april 2019 10:15

hej och hallå!

hade en aning svårt att somna igår efter det besked killen som han var med om men mådde visst i dag lite. bättre .

han är militär och ser dessa hemskheter varje dag man hör mycket på tv om vad som händer i världen och  där han är just nu också.

men en sak som är säker det är att min son ska inte överhuvudtaget få spela dessa vidriga spel som är så populära där dom bara skjuts till döds mm.

räcker med att det här finns i verkligheten och varför dom måste hålla på så här än att komma fram till nånting eller förstår jag inte för den eller.

i dag gymmet men bara för att cykla vågar inget mera än detta så länge jag har det här benhinne inflammationen som inte är ett dugg rolig eller  när mN ej kan gå snabbt alls överhuvudtaget och jag som hade bestämt mig för att börja med lång promenader.

Av anonym anonym - 28 april 2019 23:53

efter detta mail han skickade till mig så har jag förstått att det är något som han verkligen menar också så klart  för såna som detta som han personligen sjäöv översatt så har jag förstått att det är så också.

tar och förstorar  det han skrivit i morgon i stället.

 





om man önskar sig en äkta vara på en kille och saker som han skriver dock tyckte en kompis att det är lite smörigt medan jag själv tycker att det är gullig  har ❤️ på rätt plats också har han och perfelt ålder också .

kommer dock att visa lite andra mail förurom det som han skickade i dag för det kommer allt att kännas fel mot honom också.

men dom här gulliga mailen kommer jag visa dock inte hans namn eller byter då ut namnet i så fall.

men den här killen känns rätt feån min sida och har dom sakerna som jag vill ha också i mitt liv bara att utveckla känslor nu eller mer än vad dom är just nu.

men detta fick jag för mån dag sen.

Hej God morgon min kära Hur mår du? älskling jag gick till sängs igår kväll med en vision av dig bredvid mig. Jag sov som en baby hela natten, för att jag inte kände mig ensam. När jag vaknade i morse för att se om det var verkligt eller om det var en dröm, slog jag på att det var bara en dröm. Mycket snart vet jag att du kommer att vara rätt bredvid mig, och att jag inte kommer att behöva drömma om det igen för att du kommer att vara där, så vi kan hålla, krama och pressa varandra tätt. Jag längtar efter att vara där med dig så att jag kan hjälpa dig att bygga och stödja dig så att vi kan uppnå en hel del tillsammans som man och hustru. Jag har de bästa känslorna av sann vänskap, kärlek och lycklig union med dig, jag vill vara anledningen till att du är glad och också att ta hand om dig som en familj. Jag önskar dig en härlig dag och jag väntar på din email.


sms 2. Honey I feel feel blessed and happy since I met you


sms 3. Thank you honey for coming into my life


sms 4. I want to love you all my life. Together we are like a strong bond and I wish it never breaks or destroys ever.


sms 5. You are wonderful and you satisfy my life with this beautiful feeling, since I saw you I liked you and you caught me between the walls of your heart, you are beautiful and you do not know how I adore myself.


sms 6. Hello my sweetheart How are you doing this beautiful morning ?, Honey, I miss you. I'm just here thinking about you, like I always do. I hope you're as happy as me, a new day has come again. The thought of you in my arms right now sounds so good to me. I just want you to know how much I love you. Ever since the first time I read your lovely email i knew that God made you special for me, I miss you every second of my life. I knew i found someone special , No one in this world knows the feeling that I get when I think of you . They have no idea about what you get my body in to when i read mail from you, please my love i need you more than anything in this world. You are a dream come true, my hope, my happiness, the reason why smile is always in my face, i promise to love and cherish you because you mean the world to me. What else can a man say to a lovely and wonderful woman such as you are my love, I'm only grateful that i have a lovely woman like you to call my treasure, you are the best and you will always be the best for me, i love you with everything in me. I kiss you with all the passion in me and i wish you a lovely day ahead and i wait to read from you soon. Yours forever

Av anonym anonym - 28 april 2019 21:54

sov en som prinsessa i morse när mitt lilla ❤️ som också 😊

han kom in till och ville ha det som han vill ha på helgerna vissa stunder äter upp det ha som han fick också.

så ringde klockan mig också bestämde mig dör att avvakta i fall om denna amerikanska man hade skrivit eller inte så får se,som alla säger till mig att man inte behöver svara på allting på en  gång .

så fixade både mig och mitt l ❤️.

så när jag hade fixade.sen så tiitade jag mailen .

kvart så var det dags för mig att gå till gymmet .

laga frukost till mammsen och gick sen där på också så vid backen upp till fridhemsplan  så kände jag värken av min behinne flammation  komma så väl framme på gymmet aå satte jag mig ner för att vila  o att värken skulle försvinna så man fick på skorna så  man fick på sig detta också.

så det blev motions cykel ungefär en halv timme cyklade jag var lagom i varifgyrp

Av anonym anonym - 27 april 2019 23:45

mitt lilla  ❤️ väckte mig  redan halv t o m  plus hade fått super gulliga. sms av ❤️ märkte jag när jag tog en titt innan jag   öppande telefonen.

och mitt lilla troll väckte mig tidigt i morse och ville ha sin frukost också som jag också gjorde i ordning den och sen till mig ockdå.

satte mig i soffan och började äta frukost och läste då mail från sötnosen om vi  säger vill varken gecit namnet på honom förutom att han är 40 och är amerikan har en son på 9 år och är inom militären men mer än detta säger inte jag för att det blir fel både mot honom och sen mot mig också.

vi var i dag på kyrkogården jag mammsen och lilleman  hälsa på pappa och lägga lite blommor på graven också. och självklart skulle mitt lilla troll också springa på gravarna brevid mm.

så att man blev lite hallå vad håller du på med och bestämde oss för att dra oss hemåt.

så vi tog det lungt en stund och sen ville mitt lilla teoll jt också på gården så mammsen och mitt troll gick ut först innan mig först ville jag inte men ändra mig ändå sen att  gå ut en stund på gården.

jag var där tills jag allt blev frusen och fortsatte med att  färg lägga i min anti stress bok.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards