Alla inlägg under mars 2022

Av anonym anonym - 30 mars 2022 23:15

sov gott u natt och vaknade helt ok.

lillen pigg & glad medan man själv kände sig gå västerbron via södtfixrr  

 det e dar packni gen & försökte att tänka som f

 de var hade hänt & var visst en vara vara en bra d so. hade altqu

Av anonym anonym - 29 mars 2022 23:51


fortsatte med rensningen i dag eftersom jag vill ha klart projekt del 1 innan jag börjar med del 2 som då kommer att fixa skåpluckorna & hitta ett skåp med dörrar med att ha samma inredning i sidoskåpet som nu tänker inte skämmas längre eller va orolig för oros anmälan om nån handläggare kommer för då är risken stor för oros anmälan om det är stökigt & saker hängandes över allt på tomma ytor står inte med den tanken eller. så nu är det dag två som detta projekt del 1 att bli klart med gäller innan start 2 kan börja  sen hitta små detaljer för att inte vissa där hyllplanen sitter närmare att dölja detta.

lillen somnade runt 09:39 & vaknade runt 12:30 så passade verkligen på att vara så aktiv som möjligt.

medan jag matade lillen så pratade jag med killens brors tjej en stund & hade lite diskution om läget hör hemma & hur han är mot mig & beeter sig mot mig & sin son hur hans aggresioner går ut över mig & minis. 

Är glad att jag har henne att bolla med plus känner killen men hon sa samma sak att han är mer surare & tvär än tidigare.

Det killen inte förstår är att detta sårar mig & gör mig ledsen & tänker på lillen hur detta går ut över oss sen han började jobba som sagt.

tyvärr har minis fått vara inne i 2 dagar pga rensningen som jag gör men snart så klar med detta del 1.

sen läste jag på nyheterna att en hotell båt hade brunnit på södermälarstrand tyvärr hade en dött i den också som att det inte räcker med skjutningar mm. 

Av anonym anonym - 28 mars 2022 22:45

i dag bestämde jag mig för att börja städa hyllorna bakom dörren i köket & sen kryddhyllan blir det och sen över fläkten.
det blåste för mycket för stt gå ut med miniis som jag vet bara skulle yla till.
och sen i dag så kände jag hut ensam jag känner som miig också.
förutom detta en,

Av anonym anonym - 26 mars 2022 23:45

sov bra i natt gjorde jag dock hade minis vaknat ett par gånger i och för sig.

en ganska lugn dag.

underbart väder  var det också men dick lite ner kylifare var  det tyckte

jag att det var.veet ej vad killen tyckte  mwn  en ganska hård vind var set i allafall

minins gillade inte att gå ut med 




Av anonym anonym - 25 mars 2022 00:00

strålande i dag är det var och lämnade min blender som hade pajat i återvinningen på gården som vi har.
typ

Av anonym anonym - 22 mars 2022 22:58

såg igår kväll att dom skulle spela in nya beck eller nån scen i den nya beck .
strålande väder med men temperaturen var en gång var lite varmare.
så bestämde mig för det.
tog en promenad till bonti på odenplan & sen tillbaka hem var halv slut efter dettta & har nu alla tillbehör till vagnen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards