Alla inlägg under november 2021

Av anonym anonym - 30 november 2021 22:00

äntligen kryssningen som man vänta på & längta till också i och för sig.
det är helsingfors som jag längtar så mycket känner jag & detta säger jag direkt från hjärtat längtar bara mer & mer dit känner att där mitt eller jag tillhör.
så kom i gång med packandet runt 11 tiden och klar runt 13:40 ungefär.
så då började killen att packa pga att han inte har mage att göra der skynda långsammt och sen mage att säga att han skulle ringa viktiga samtal nämnde inte änns om det att han skulle göra och precis också när jag behövde hjälp.
gillar inte att han inte vill ta det på allvar att man måste nästan skrika att du har ett barn också.
men vi kom i väg till silja serenade lite efter två så hann i god tid.
i allafall om man säger så då.

Av anonym anonym - 29 november 2021 23:30

i dag hade jag en dag där man hade egentid & sen med minis också hänga upp julsaker ordna upp mina saker i fönstret ljusslingan & stjärnan adventsstaken är redan uppe.också satte upp i förgår.
men gud vad skönt det var att vara gubbfri helt ärligt jag känner mig små tvingad i bland av honom.
men men i dag fick jag ordning på granen och mitt eftersom dom andra stjärnorna är mera avancerade så får mammsen hjälpa mig med dom.
sen kom min kära syster & har alldrig sett henne så putt som nu bara för motvilligt skrev på saker som sagt.
och mig var hon inte eller så trevlig mot eller helt ärligt vill inte träffa mamma som hon sa att hon inte skulle komma den 23.12 träffa sitt systerson som saknar henne precis som sin kusin.,
det är både tråkigt och ego av henne också att göra så välja den hemska killen förre sin familj och sin son plus alkoholen.
och mot mig otrevlig bara minis som hon var snäll åt.
känner inte igen henne längre som sagt eller.
och så ringde killen och kände mig direkt kränkt sårad .
med ta upp ett av mina mest viktiga som tillhör mig som är resor och der är nått som jag absolut inte kommer dom är viktiga för mig.
han har redan fått mig och gråta .
så bara vart skönt att få ha en dag för mig och mina små troll.
och i morgon helsingfors kryssning o julmarknaden.

Av anonym anonym - 29 november 2021 01:06

vaknade i dag till att det är 1 advent känns väldigt udda & konstigt helt ärligt måste jag säga för 5 månader fick jag en bebis som är ännu ofattbart för mig också.
som jag älskar lika mycket som min större son också som en vännina sa att barnen går före sin gubbe också och sen somras så är det så som jag har sett det och efter det som hände.
går ej in på detaljer för att vara på den säkra sidan helt och hållet som sagt.
i dag fick jag reda på att jag kom med på zumban på odenplan som jag faktiskt inte trodde att jag skulle med tanke på att jag ställde mig på vänte listan plus kontakta instruktören hur lätt det var att komma med från väntelistan till själva passet också.
med tanke på att hon som jag annars går på var i malmö o spelade föreställningen som hon har just nu.
så passet började runt 17:00 och sluta 18:00 men kände att det här var lite för mjäkiga låtar förutom 2 låtar tyckte jag hon har haft bättre och bättre låtar med energi också.
i allafall på dom passen jag vart på måste jag säga.
så var liten besvikelse i mina ögon helt ärligt men endå skönt och få röra på sig efter allt bakande i nästan vecka totalt.
om man tänker på det positiva sättet som man också allt ska i jämnfört med killen som väljer läsk/chips ohälsosam mat före bättre matvanor men hans val och inte mltt försökt stötta honom i viktnedgång men vill man inte så vill man inte bara för honom bestämma.
annars tagit fram adventsstakarna i fönstren och städat bort det värsta i köket för inte ha det att se ut som en svinstia med halva stationen för plast pappwr burkar typ skyltandes och allt som används ska direkt tillbaks på sin ordinarie plats.
är så trött på amlt hans lämnade på stolar och andra skrymmem.
så i morgon så ska jag ordna klart här nu
med sätta upp julstjärnorna o klä granen fixa till julkransen på dörren plus hänga upp den.
och gymmet också .
vi får se som sagt om jag hinner med allt sagt också och köra men om jag hinner med allt är det planera på
ich mina älsklingar har vart lugna i dag också som då skönt.

bättre bilder anländer i morgon för då är det klart som jag tänkt mig.

Av anonym anonym - 28 november 2021 01:17

vaknade senare än tänkt tur var hann käka frukost 8ch sen i väg med det sista till försäl ingavägeh.
sen så var vi på. marknaden lch och dlt.
men det var bra och mysig också mycket människor mins bakverk gick åt mer än vad jsg trodde hemort .

Av anonym anonym - 27 november 2021 00:31

äntligen klar med cupcakes lussebullar och kakorna .
Nu kan dom gå till försäljningen .
killen skulle till bil besiktning och efter det ikea köpa lite saker som behlvdes också.
kolla på rödjul duk också .
med tanke på att börja jylpynta ta upp advents stakarna julstjörnor mm.
ta upp julgranen också och såna saker också klä granen mm.
och sen jom mensen i går oxkså så har mensvärk.

Av anonym anonym - 25 november 2021 23:30

en dag kvar snart till julmarknaden på sonens skola blir det och spännande saker.
minis glad som vanligt slutade att jag fick ha honom och gosa en stund pga höll sen på att jag nästan blev arg.
började att mammsen påminnde om ugnen som killen har skitat ner ugns fönstret och låsas nu det inte är han
en endå han som användt ugnen för och kan lovade hjälpa mig med denna medan jag inte ville ha det uppskjutet alls.
hatsr sånt räcker med att jag sagt att jag inte vill ha runt föntret saker plus att jsg ska julpynta också så vill verkligen intr ha något .
samma sak i köket också.
mammsen gav mamma tips på hur jag skulle bära mig åt som jag gjorde till slut o fick bort mycket men detta gjorde att jag blev klar med dessa dekoration på.

Av anonym anonym - 24 november 2021 00:43

anfall på mirgonen visade det sig att jag hade fått hörde jag.
men kom upp halv elvs och dekorerade klart första/ andra plåten choklad kakor var riktigt skönt få första plåt satsen klar.
och blev nöjda med dom också blev jag så nu fortsättning på vanilj kakorna också så att dom blir klara i god tid.
föräldra möte sen runt 16,tiden också höll på i en timme ungefär också.?
och som gick bra också man fick reda på hur det går för sonen trivsel om han trivs och umgås mee vånner och hur han trivs och hur han tar det mee språket och hur det börja hur sonen tar det hår med spårkwt.
sen hem käka och sen baka lussebullar som blev upp till 4 plåtar räknar så att man har koll.

mina gid jul kakor är detta och nu är klart
super nöjd.
och får se hur nästa kakdel blir och hut många mm.

Av anonym anonym - 23 november 2021 00:46

här blev mina lussebullar och så här blev dagens bullar också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards