Alla inlägg den 12 maj 2015

Av anonym anonym - 12 maj 2015 23:25

   

hejsan hoppsan

 

ett skumt anfall i natt helt medvetande så dom har verkligen blivit helt annorlunda.

känns väldigt underligt att det är sista dagen  här på Teneriffa i dag men har haft en skön resa hit & Malaga så klart också får hoppas att det blir en ny så småningom , den här dagenhR verkligen varit lugn mammsen var& klippte sig så vi möttes inne i stan eller  närmare blev halv vägs vi skulle i dag träffa pappsens 1 fru här hon ville lära känna lilleman bättre också märks att hon gillar honom som många andra spanjorer som har fråga hur gamal han är ( månader)  vart kul samtidigt så klart.

men vi alla möttes upp här på en resturang i närheten  så vi satt & prata lite med henne om allting kändes det som sen där efter gick vi tillbaka till hotellet gav mat till lillen & bytte blöja på honom  också  så höll han nästan på att somna i soffan tills denna skumma granne kom & smällde i sin dörr. ( ganska respektlös tyvärr) så lillen hoppade till av allt dettasom vanligt.😡

tänkt mycket på min sötnos & saknar honom mycket också gör jag men tror nog att han är stolt över mig ändå.

blev middag på en resturang med namn Maga där jag valde en pasta med räkor & champinjoner som jag blev väldigt besviken på stekt pasta med ungefär 5 räkor  sen champinjoner så var väldigt besviken på denna måste jag säga men efterätten var det inget fel på i allafall.( som man ser på bilden)

köpte några till såna här figurer som man kan hänga i träden eller som vi gjorde att hänga dom i parasollet här på Teneriffa för han skulle något att se på i från vagnen.

annars har det bara varit packning på gång bara små saker kvar nu är det som ska ner i kabin väskan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards