Alla inlägg den 22 maj 2015

Av anonym anonym - 22 maj 2015 23:26

hej & god kväll!

vaknade av att mammsen kom in till & pappsen för att hon behövde sova " hon har ju min son sovandes hos sig" med tanke på min EP vill ju inte skada min lilla älskling precis.

så pappsen fick byta blöjan medan jag gjorde i ordningen moders mjölk ersättningen också under tiden han bytte blöja på honom också. 😀

I dag skulle jag i väg till 2 apotek det ena till i västermals gallerian & sen till det vanliga Apoteket som jag brukar hämta/ beställa medeciner också 

.

hade lite kontakt men från mamma gruppen angående lite frågor också angårende vissa gälldse sång grupper dom var kanske något för lilleman skulle vara skojigt som 😃.

när man kom så tog jag en promebad min lillen  som jag gjorde promenad så man fick lite frisk luft innan också så klart innan skulle säga igång med pack nu Det vö behöver tur det att man bara ha 1 kabin väska & ingen resväska så började tag lite fram det jag kommer behöva på en vecka också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards