Alla inlägg den 9 juni 2015

Av anonym anonym - 9 juni 2015 22:34

hejsan & hallå!

klev upp vid åtta för att pappsen behövde hjälp förstår inte bara varför inte han inte kan sätta lilleman i babysittern under tiden och sen fixa maten som skulle göras eller vad det nu var som skulle göras.

skulle i dag upp till hm plus träffa en från mammagruppen mammsen skulle hämta bilen från verkstan sen träffa sonens farmor som mammsens ville prata med. 

med tanke på att han skär och också slår sig själv också så fort det är något.

mn känns skönt att ändå att mammsen har prata med eller ska.

sen kom ett sms av henne jag skulle gå med att hon blev tvungen att avboka promenaden men men det var ok.

sen kom mammsen och hem så träffade sonens farmor mammsen över en fika.

hon berättade sen allt så berättade hon bland annat att det är en annan hade sett hans skära sig så då går det inte att ljuga om en sån sak i allafall.

och jag packar som en galning knappt klar t o m måste jag säga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards