Alla inlägg den 20 september 2015

Av anonym anonym - 20 september 2015 23:08

Klev upp 10:30 med en liten som var väckar klocka tillsammans med Mammsen.:-)
I dag blir det att packa & föra dom stora sakerna i bilen pricka kassen mm.
En riktigt höst dag i solen skiner klart blå himmel ungefär 3 timmar.
Tog en promenad med sonen ungefär på 1 timme stötte på hus tomten som skulle hjälpa Mammsen med vaxa bilen bland annat.
Som ännu var kvar när vi kom tillbaka, men lillen sov ännu så jag bestämde mig för att packa & fixa saker så det var gjort sen bara små saker i morgon så man kan ta hand om lillen i morgon tills vi åker till tallinksilja Olympia terminal & silja symphony fast jag hellre hade vela åka serenade som omväxling.
Sonen hade roligt åt mig satte sin hand rakt på munnen på mig den när jag pussa den börja han skratta.
Sen riva av mig örhänget också så det blev att fixa till det också.
Sen riva mig i munnen lyckades komma åt tandköttet & lossnade en liten flisa också.
Mammsen & hus tomten fick en rejäl regn skur över sig medan jag & lillen var i vårat hus.
Sen på kvällen blev det morden i midsumer.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards