Alla inlägg den 13 januari 2020

Av anonym anonym - 13 januari 2020 23:45

lämnade lill trollet på förskolan sen hem för att fortsätta på förberdandet till lillens födelsedags fika som jag planerar nu sakta men säkert ett steg i taget.

testade laga en vaniljkräm som inte blev bra alls gryning och jag kände mig lite så där.

sen lagade jag ett tårtbotten men jag gjorde i ordning smeten kom ett samtal från förskolan  men hann ej reagera men nörmare på ett sms av lillens bästa kompis mammor som sa att han var där hos dom .

kändes lite pinsam att man kunde glömma en sån sak till och med.

kom över dit sen på en fika när jag hämtade lill trollet från kompisen.

min första tanke var nog att han kommer vara arg på mig med att glömma honom men var en riktig solstråle när  jag kom dit.

och hur han fick leka i lugn och ro medan jag fick ta en kopp kaffe också och sitta och prata med mamman och sen hennes mamma. 

men det var verkligen en trevlig stund det var det också.

sen på kvällen gjorde jag mördeg med choklad i  ska ju ha lite små kakor också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards