Alla inlägg den 19 januari 2020

Av anonym anonym - 19 januari 2020 15:46

hade 15-16 meter i sekunden i natt så lite vingligt var det att gå trots att man inte hade druckit knappt något alls.
skit väder i helsingfors var det på min väder station stog lätt snöfall trots att inte snöade och sen stog lätt regn knappt dugg regnade men blåste bra gjorde det måste jag säga ar det gjorde ska lägga ut lite bilder se om jag kan lägga ut några videosnuttar också från showerna också kan ej lova men ska försöka.
hem resan var lugn blev en drink också som dit vägen.
men ska lämna lite omdömme vad jag tyckte om silja symphony.
kändes lite överklass på hela fartyget mer äldre personer o kanske runt 40 sträcket uppåt .
men inte det som jag behöver mycket människor gärna finsktalande också så att man får prata mera engelska munligt också inte bara på det här sättet med att skriva till c och öva in sig så på det sättet.
det har med min social fobi att göra att jag måste utsätta mig för jobbiga saker för att träna på detta med att tackla min socialfobi..
kändes nästan som att åka dagbåt helt ärligt .
och ända gånger jag gör det är när jag ska till villan eller om det är nån speciell artist jag vill se .
men lugn resa förutom mensen kom i går.
och samtidigt med anfallet som jag hade på dit vägen till helsingfors.
hade bara lugn hem resa käka i helsingfors på café esplanad heter den.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards