Alla inlägg den 28 augusti 2020

Av anonym anonym - 28 augusti 2020 16:15

sov bra och det var v som här nu sen jag kom hem från villan.
men kändes också mera trevligare eftersom vi höll varandra i sällskap till centralen där jag hoppade av då för att ta ropsten tåget.
och sen samma person när jag kom hem så har man något att berätta på enligt mig.
så i dag bestämde jag mig ta det lungt änga tid åt min själv.
det ända jag hjälpte till med var då mammas ärende som då var att köpa en air fried på fridhemsplan äntligen.
sen hem käka änga mig åt min nya antistress bok att börja färglägga också ett tag.
i samma veva fick jag ett meddelande av en kompis om jag ville hänga på kryssningen till höga kusten så att jag blev ganska paff av mig också var väldigt sugen på att åka men samtidigt kände jag ett nej och det hade med att just nu inte har pengar till varken mat/dryck och vill inte göra om samma misstag som för några år sen när det var en som bjöd på allt och plötsligt bara försvann från ingenstans för att se på hockey så där satt man vrålhungrig och nästan tappade humöret.
så tänkte på det och bestämde för att inte åka med och vad skulle natt jouren säga också om man gjorde så.
känns redan ganska pinsammt att man inte kan åka och hälsa på vänner o stanna över natten med tanke att dom så långt bort utan för stan.
kan ju inte säga att kan komma om 14 dagar.
för att ordna annat till natt jouren under tiden.
ganska frustrerande helt ärligt.
sen på kvällen tog jag en promenad också var riktigt skönt.
men visst sa till kompisen att man typ ångra sig efter prata med en kompis.
sen på kvällen h hit trodde var V igen sä hade förberett mig på detta.
men i dag blev det lugnt samtal utan negativa saker eller gnäll som det vart dom senaste veckorna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards