Alla inlägg den 28 september 2020

Av anonym anonym - 28 september 2020 23:45

i går kväll så när man precis hade hunnit gå och lägga sig så hörde jag plötsligt ett storgråt o täpp i näsan också.
kom dit så att mitt lilltroll var helt snorig ville inte ha näsdroppar mm.
så började det hela som sagt också , så lill trollet in och väckte mig sen 10 min efter det sms.a pojkvännen till mig ett god morgon sen somnade jag om och vakna halv elva på morgonen i stället.
men hållit mitt lill troll i sällskap från 11 - 15:30 sen blev det min tur att gå ut och blev en kortare promenad runda för att jag kände av i vristen också och vaderna lite värk i.
sen prata med pojkvännen har jag också gjort.
bakat bullar också slängde allt i frysen också.
En kom v hit o stanna som natt jour nu till onsdag se h så blir det o så då blir det film att se på som vanligt.
är less på att lyssna om hennes krämpor o missnöjen hela tiden så fått nog av det nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards