Alla inlägg den 18 januari 2021

Av anonym anonym - 18 januari 2021 10:45

jag har haft en sömn som är jobbig och var till och varannan natt pga av alla mina tankar om att älsklingen vill att jag flyttar dit och för mig låter det allt ologiskt med tanke på min lilltrollet ansöka skola i dag har vi mm.
men jag bestämde mig i morse att berätta hur jag känner hur jag mår över detta här med att jag känner hur jag har fått en press på mig som gjort att jag bara blivit förvirrad av det hela inte tänka ordenligt alls på hur jag vill bara kännt ett kommande tvång i stället som fått mig må lite dåligt och som påverka mig så mycket så jag fått fråga råd tips på hur man ska få älsklingen förstå hur jag mår av detta .
allt har sagt att det är en självklarhet att det är han som ska flytta och inte jag eftersom jag har barn sen tidigare är inte bara att lämna honom byta kommun mm ut i fall han ej trivs eller jag.
och då trodde han att jag skulle göra slut fast det inte är så närmare en rättvis lösning med kompromiss från hans sida och inte bara jag.
vet ej hur man ska få han att fatta eller om ta det på allvar är mer krånglig för mig än honom som sagt.
nått han måste tänka på o ta det på allvar han blir pappa och då får man offra sig lite o. partnen man är ihop med bor in en annan stad som sagt.

Av anonym anonym - 18 januari 2021 00:33

kom upp nio i tiden men sov gott i natt och riktigt skönt också.
käkade frukost så ville lilltrollet att vi skulle gå ut i parken en stund och åka pulka och gå till dagis parken men det var visst rena tabun var bra pulka som gällde.
annars lugn dag och innan älsklingen åkte hem så hittade jag mina 2 virk nålar som jag har leta efter i 2-3 dagar.
så nu kan man börja igen och virka några storlekar mindre än tidigare.
men visst det är ju det här ordet flytt som stör mig frusterar mig och hur det dras upp hela tiden så. an knappt vet mer vad man ska svara som sagt.
och vet inte hur jag ska få honom och förstå i stället för att kompromissa saken i stället.
han har ju för fan bil plus tåg att pendla med angående jobb.
här har jag ändå folk att umgås med plus mamma grupp.
och där borta typ hans pappa och inget mer som mest tjatar om min son.
som jag börja ledsna på nu helt ärligt.
jag kommer ändå inte orka pendla längre in i gradiviteten.
som han också måste förstå som sagt .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards