Alla inlägg den 24 augusti 2021

Av anonym anonym - 24 augusti 2021 00:00

dåligt humör på morgon kvisten plus ont i lång fingret efter ha gjort nått.
vaknade runt tio tiden och lillen innan mig.
och bara tänkt på tenneriffa och att jag vill betala flygbiljetten nu är som en hök på detta .
mitt liv är att resa jag behöver det jag mår bra av det och solen o värmen är super viktig för mig och min större son klarar inte av mörka vintrar mår inte bra av det behöver sol och värme året om och miljö ombyte.
men tagit lugnt i dag gosat med minisen tills det var dags o hämta trollet från skolan dör han nu har fått en kompis som han ville skulle komma över i dag.
men det är jag glad över också som sagt som visst bodde. ute på gärdet.
men vi bestämde att boka in nästa vecka något.
annars bara tagit lugnt i dag .
och inget gnäll med pojkvännen som tycker allt ska gå efter min pipa etc etc.
sånt sårar mig som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards