Direktlänk till inlägg 26 maj 2022

Eskilstuna , båten ,tuna park

Av anonym anonym - 26 maj 2022 23:57

Följde med mot min vilja till Eskilstuna tycker nu mera att det är så jobbigt att åka tyvärr.
Först att man måste åka bil & som känns som evigheter att ta sig dit, och sen efter det så massa packande för minis saker.
sen efter detta har jag min socialfobi som gör sitt också vilket innebär att jag inte kan vistas med vilket folk som helst utan att social fobin kommer och som gör att jag känner .
Trist men sant om man tar & säger så på den ärliga sättet.
sen vet jag också att man inte ska åka för långa vägar men bebis eller för ofta eller .
men skit väder har var började innan vid Södertälje ungefär & höll på så hela turen
fick många Flashback av saker fick jag där i från också samtidigt också.
Så efter att vi hade vart hos hans pappa och vinkat av där blev det en sväng till tunapark och käkade & kollade lite runt i butiker och lite oväntat också så hittade 2 par över/underdelar snygga kunde inte bara låta bli att köpa dessa eller så köpte o min storlek med tanke på mycket gnäll jag fått av sambon här .
Sen ut &,fixa båten som gick ganska snabbt också vinkande till den här kompisen som jag träffa en gång också men vi hade mycket gemensamt med också så vart nog därför vi klarscha ihop bra också.
pratade med sambons brors tjej när vi hemma som jag kände var smått otrevlig mot också när jag sa att vi hade vart o sagt hej.
Men nu kom det mysiga Regnet hit och smattrar mot fönstret.

En super god halloumi burgare och beanisae sås kändes som hem gjord helt ärligt.
väldigt mättande också var denna mat så fick minis pommes & bröd av det han ville ha & äta mycket också.

Jag är super nöjd med dessa underkläder.
inget som jag eller ångrar .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 28 juni 21:41

Grymt varmt i natt och runt 04:00 som det allt blivit svalare i stort sätt. Lillen väckte började gråta till och sen lung jag var och titta till. Så vi klev upp före en stund och gosade också.jag har hållit mig i skuggan och endå svettig vet inte h...

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig. Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt. Vi fick i...

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta. Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han. Skulle till butiken och då bröt helsiket ...

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Av anonym anonym - Söndag 23 juni 21:37

Vi sov gott jag och minis . Han hade svårt och somna och somnade runt halv tio Jag somnade vid midnatt , vi åt frukost så bytte jag på honom och sen efter det gick upp till stora huset. Det har vart en till och från dag kan man egentligen säga a...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards