Direktlänk till inlägg 28 juni 2022

Fort farande olidligt varmt & svettigt.

Av anonym anonym - 28 juni 2022 23:06

Blev ännu en lika varm i dag som i går men samtidigt kändes ännu mer värre i stort sätt också .
En sväng till maxi köpte vatten att ha med sen till Fridhemsplan för att kolla lite saker på h&m lite sugen på ett par shorts eller 2 men gick till barn avdelning för att kolla på mössa till lillen egentligen till sån här som skyddar helt & hållet.
Till mig köpte jag jumpsuit fast korta ben trodde att det var en klänning passade bra till min solbränna som man fått.
Men hittade en med Musse pigg son minis village på en gång & sen också 2 kort ärmade bodys också med dinosaurier på i olika färger.
Bara den här sträckan fick min energi att ta slut pga av värmen också.
Sen köpte jordgubbar till mig & minis plus sen 2 chips på för experiment ena angående utmaning för sen den andra för sambons vem som har ätit upp sin snabbast eftersom han är väldigt glupsk angående detta .
Eftersom jag vet & lärt mig att spara till något annat tills att jag blir salt sugen mer behov av detta angående salt behov.
Sen kom det svar av styelsen angående nycklar på gården eftersom det händer hela tiden saken vid kranen hela tiden också.
Som nu är 5-7 gånger också .

Lägger ut bilderna på
Minis bodysar o der jag köpte i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 30 juni 22:03

Sonen vakna på gott humör precis som jag . Vi klev upp han väntade med att gå till Mimmi eftersom hon ville va i fred och äta frukost mm. Så han försökte förklara för mig att han ville vänta och titta på apa ett barn program som han ville se en s...

Av anonym anonym - Lördag 29 juni 21:53

Skulle regna och åska hela dagen i dag sa dom på vädret i går.Natten var lite till och från också hade alldeles för varmt och sen vakande minis em gång och ställde sig upp och slog mig en gång och mamma kom i en gång också undra vad som händer också ...

Av anonym anonym - Fredag 28 juni 21:41

Grymt varmt i natt och runt 04:00 som det allt blivit svalare i stort sätt. Lillen väckte började gråta till och sen lung jag var och titta till. Så vi klev upp före en stund och gosade också.jag har hållit mig i skuggan och endå svettig vet inte h...

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig. Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt. Vi fick i...

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta. Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han. Skulle till butiken och då bröt helsiket ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards