Alla inlägg den 4 maj 2022

Av anonym anonym - 4 maj 2022 23:45

Jag sov gott i natt & måste erkänna att sen hem tjänsten kom in i bilden så har jag fått nån sorts lung ro i kroppen än att man behöver sitta uppe till 22 för att släppa in personer så känns väldigt skönt i allafall om man säger så.
såg dagens plan var bara att sen hem & ta det lungt och mysa med minis också som var.
Ät frukost tillsammans med större sonen i sällskap också innan han skulle till skolan ville att jag skulle hämta honom som jag lovade att göra också som sagt.
men tog der lugnt resten av kvällen gjorde
var totalt frusen kände lite i halsen också gjorde jag värken som cirkulerar i kroppen men lite bättre än i går.
pratade med killen också en stund som plötsligt skrek i örat på mig för att det var nån annan lastbil som killen körde förbi när killen skulle köra förbi den.
och gick jag & handla det jag behövde plus till planteringen också sen hem , stannade & tittade på rivandet av bussstallet också och hur anfådd jag lät som killen också tyckte.
på eftermiddagen middag så kom det meddelanden av killens bror ärligt talat så vet jag inte längre vad jag ska ta & säga om den person ett vuxet barn är det bästa.
ska lägga ut det jag fick & känner bara ett suck av det hela.
lägger ut bilden men dock utan namn bild på personen i fråga.
Så det inte blir något knas alls som sagt från alla håll &, kanter.
Men väldigt omoget enligt mig.

det här tycker jag är så omget av en person på c:a 47 år,plus till sin sylskons tjej .
Träffats en gång så känner inte varandra bra
tröttats & pratat i telefon en gång.
Dock tänker ej på vad andra personen i fråga tycker tänker eller tycker är ok att göra så.
som jag inte gör.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards