Alla inlägg den 13 maj 2022

Av anonym anonym - 13 maj 2022 23:30

Jag trodde att jag skulle till bvc i dag med minis men där hade jag allt fel som sagt.
Underbart väder men blåst väldigt mycket har det.
Men gick till bvc & väntade där tills kl blev 11 som vi skulle vara men där fick man kollade mer noggrannare på posten som hon hade skrivit datum/tid så var det nästa månad så jag började undra vad det är som försegår i mitt huvud när man stog & vänta på våran tur helt ärligt.
så vad jag gjorde var att gå till Ica maxi och köpa hem gröt åt minis till dom här Refill påsarna så att man kan ta med sig det.
Sen följde jag med mammsen upp till Fridhemsplan.
Sen på kvällen följde jag med killen till maxi när han skulle handla.

men morgonen kände jag mig att jag var så väldigt glad över eftersom lillen har börja vakna tidigt igen

och så har man dom här från hem tjänsten .

den tjej som typ vart här hela veckan ville ta hand om mimis och att jag skulle få sova men när jag blir väckt så kan jag inte

somna om och speciellt nu sen minis så kliver jag upp tillsammans honom.

så gjorde hon misstaget att jag ta minis och eftersom killen började jobba senare så tog han upp minis

och gav till henne och jag kände direkt vad håller du på med.

jag ska ha min son bredvid eller vakna med honom samtidigt som man gjort så jag blev 

ganska upprörd samtidigt.

Visst fin omtanke men jag är inte direkt så väldigt bekväm av mig när det gäller detta som sagt.

Men berättade för gubben samtidigt hur jag kände mig av det och tyckte & tänkte ocks.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards