Alla inlägg den 20 maj 2022

Av anonym anonym - 20 maj 2022 23:19

Vaknade idag av att det regna hördes lite smått också mot fönstret också så det var mysigt tyckte jag.
Minis vakande runt sju ville ha mjölk som han fick & somnade om precis ungefär en halv timme.
natt personalen hade dragit när vi kom upp också som sagt.
Sen frukosten ingen större matlust alls men lyckades i allafall få i mig 2 mackor sen lite senare små brödbitar efter det minis lämnade också för den delen.
Men denna dag är det mest vätska som jag allt har fått i mig i allafall var små snurrig också varm i kroppen också där dom stack så har det blivit rött och rejäl svullnad också och bara kliat hela tiden också gör det.
min stora son hade oturen att krama om mig just på det stället som jag har som värst ont också som sagt sa bara till om detta.
Men armen och ner mot bröstet sen lite värk snurrig och bara tagit lugnt har jag också .
men visst jobbigt är det & aldrig har haft sånt här bi effekter eller förutom lite stelhet.

Av anonym anonym - 20 maj 2022 00:00

Sov bra i natt tills att större sonen försökte väcka mig med att ruska om minis på sången.
Sen ringde sonens gudmor & fråga om jag ville hänga på till hennes stuga i skarpnöcka som jag sa ja till.
Men hade både för delar & nack delar som sagt.
Sen kl 13:00 & insåg förseningar ringde & sa att jag blev men försenad men vad inget problem med att tur var.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards